هنگام انتشار این محصول ، به من اطلاع رسانی شود به محظ انتشار محصول به شما اطلاع رسانی می گردد ، ایمیل صحیح خودتان را در فیلد زیر درج کنید.
Email نشانی ایمیل شما نزد آریاگستر محفوظ می ماند
آموزش 3Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town - آریاگستر - آریاگستر
آموزش ۳Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

آموزش ۳Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

آموزش ۳Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

توی این آموزش، نحوه طراحی شهر رو با استفاده از نرم افزار ۳Ds Max و پلاگین Ghost Town یاد می گیریم. پلاگین Ghost Town، اسکریپتی هست که می تونه تنها با چند تا کلیک، محیط شهری رو ایجاد کنه. درست مثل ساختمان ها، جاده و خیابان ها، وسایل حمل و نقل، درخت و هر چیز دیگه ای. بیاین این پلاگین رو با هم بررسی کنیم!

با ” آموزش ۳Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town” با ما همراه باشید…

  • سطح سختی: متوسط
  • مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه
  • نرم افزار استفاده شده: ۳Ds Max
  1. سیستم Grid

همیشه یادتون باشه که هر سطح، شکل هندسی یا هر چیز دیگه ای رو بین خطوط آبی و قرمز درست کنین. در غیر این صورت ممکنه توی نتیجه نهایی کارتون، مشکل پیش بیاد.

آموزش 3Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

  1. Material Library

یادتون باشه قبل از طراحی شهر یا هر چیز دیگه، Material Library رو حتما به روز کنین.

آموزش 3Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

  1. چطور شروع کنیم؟

همیشه یادتون باشه که موقع طراحی شهر، از Plugin Grid استفاده کنین. بعد هم شکل رو انتخاب کنین و روی Setup > Build کلیک کنین (این پلاگین ازمون سوال می کنه که می خوایم سیستم Grid رو روی سانتی متر تنظیم کنیم یا نه. ما Yes رو می زنیم). بعد از انجام این کارها می تونین ادامه بدید.

آموزش 3Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

  1. چطوری شکل رو به ObjLabrary اضافه کنیم؟

برای اضافه کردن یک شکل هندسی به Object Library، شکل مورد نظر رو درست می کنیم. بعد هم اون رو انتخاب می کنیم. Category مورد نظر رو انتخاب می کنیم. برای شکل مون اسم میزاریم و بعد هم Save رو می زنیم. از اون به بعد، همیشه قبل از اینکه بافت مورد نظر رو اعمال کنیم، Texture Library رو آپدیت می کنیم.

آموزش 3Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

  1. چطوری یک بافت تصادفی رو به Material Library اضافه کنیم؟

بافت مورد نظر رو دانلود می کنیم و روی Add Texturemaps که توی بخش Material پلاگین قرار داره، کلیک می کنیم. این طوری می تونیم بافت مورد نظر رو انتخاب کنیم و ازش استفاده کنیم. بعد از انجام این کار، Material Library رو آپدیت می کنیم. در غیر اینصورت ممکنه با Error مواجه بشیم.

آموزش 3Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

  1. Error رایجی که موقع استفاده از پلاگین Ghost Town باهاش مواجه میشیم.

برای برطرف کردن این ارور، به محض اینکه این پلاگین رو توی تری دی مکس باز کردیم، Material Library رو آپدیت می کنیم.

امیدواریم ” آموزش ۳Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town”  برای شما مفید بوده باشد…

توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:

صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در ۳Ds Max

صفر تا صد رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک ۱

– صفر تا صد رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک ۲

صفر تا صد رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک ۱

– صفر تا صد رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی

توجه : مطالب و مقالات وبسایت آریاگستر تماما توسط تیم تالیف و ترجمه سایت و با زحمت فراوان فراهم شده است . لذا تنها با ذکر منبع آریا گستر و لینک به همین صفحه انتشار این مطالب بلامانع است !

مطالب مرتبط

0نظرات
دیدگاه خود را بنویسید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان تمام سفارشات به سراسر ایران - تا 35 درصد تخفیف ویژه در خرید همزمان چند محصول - کلیک کنید! رد کردن