هنگام انتشار این محصول ، به من اطلاع رسانی شود به محظ انتشار محصول به شما اطلاع رسانی می گردد ، ایمیل صحیح خودتان را در فیلد زیر درج کنید.
Email نشانی ایمیل شما نزد آریاگستر محفوظ می ماند
آموزش Cinema4D و Vray : طراحی صحنه داخلی – قسمت دوم - آریاگستر - آریاگستر
آموزش Cinema4D و Vray : طراحی صحنه داخلی – قسمت دوم

آموزش Cinema4D و Vray : طراحی صحنه داخلی – قسمت دوم

آموزش Cinema4D و Vray : طراحی صحنه داخلی قسمت دوم

توی این آموزش با نحوه طراحی صحنه داخلی با استفاده از Cinema4D و Vray آشنا میشیم. در ابتدا به مدل سازی اتاق و اثاث و بعد هم متریال، نور و خروجی و سایر کارها می پردازیم. توی قسمت اول، بخشی از کار رو انجام دادیم. حالا بیاین ادامه بدیم.

با ” آموزش Cinema4D و Vray : طراحی صحنه داخلی ” با ما همراه باشید…

آموزش Cinema4D و Vray : طراحی صحنه داخلی – قسمت اول

گام شصت ام

تمام Polygon ها رو انتخاب می کنیم و ابزار Extrude رو بر می داریم. Offset رو روی ۰٫۵ و Subdivision رو روی ۱ قرار میدیم و Apply می کنیم. یک HyperNURBS جدید درست می کنیم و شکل استوانه رو داخل اون قرار میدیم و اسمش رو میزاریم Dish. شکل Dish رو کپی می کنیم و توی صحنه اتاق اصلی Paste می کنیم. Coordinants رو به -۲۲۳, ۹۱, -۱۳ cm تغییر میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و یکم

شکل ظرف رو Duplicate می کنیم و اون رو به موقعیت -۲۲۳, ۲۱۷, ۱۴۶ cm منتقل می کنیم. سه تا کپی دیگه تهیه می کنیم و یک مقدار می چرخونیم تا ظهری طبیعی پیدا کنه. یک کپی دیگه از ظرف اول تهیه می کنیم و در موقعیت -۱۲۵, ۹۷, -۹۰ cm قرار میدیم.

 http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و دوم

یک استوانه جدید درست می کنیم و Radius رو روی ۲٫۵، Height رو روی ۱۰ و Rotation Segments رو روی ۱۶ میزاریم و در -۴۰, ۵, ۱۵۵ cm قرار میدیم. دو کپی دیگه تهیه می کنیم و در X Position 13, 21 cm میزاریم. اسم این استوانه ها رو هم میزاریم Block_Foot.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و سوم

ابزار Pick Selection رو بر می داریم. Shift رو نگه می داریم و شروع می کنیم به انتخاب شکل ها بر اساس تصویر زیر. حالا ازشون کپی می گیریم و Paste می کنیم. این سه شکل رو با هم گروه می کنیم و اسم گروه رو میزاریم Holder. H Rotation رو به ۰ درجه تغییر میدیم و در -۲۴۸, ۱۵۷, ۵ cm قرار میدیم. اون رو Duplicate می کنیم وZ Position  رو روی ۸۰ سانتی متر میزاریم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و چهارم

یک فایل جدید Cinema4D درست می کنیم. یک معکب وارد می کنیم و Size رو روی ۱۰و ۱۰و ۱۰ سانتی متر قرار میدیم. حالا وارد نمای راست میشیم و مسیر Objects > Create Spline > B-Spline رو دنبال می کنیم. Ctrl رو نگه می داریم و شروع می کنیم به کشیدن نوار بر اساس تصویر زیر. وارد نمای پرسپکتیو میشیم و شکل مکعب رو پاک می کنیم. حالا مسیر Objects > Spline Primitive > Circle رو دنبال می کنیم و از پنل Attributes، شکل های نوار و دایره رو روی شکل Sweep NURBS درگ می کنیم. توی پنل Object، هر دو شکل رو انتخاب می کنیم و از پنل Attributes، Intermediate Points رو روی Natural قرار میدیم. توی پنل Object، شکل NURNS رو انتخاب و Editable می کنیم (C). حالا هر دو Caps رو پاک می کنیم و اسم شکل جدید رو میزاریم Hook.

 http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و پنجم

شکل گیره رو توی صحنه اصلی کپی می کنیم و در -۲۴۵, ۱۵۴, -۱۲ cm قرار میدیم. H Rotation رو روی۹۰ درجه میزاریم. دو کپی ازش تهیه می کنیم و در کنار هم قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و ششم

یک فایل Cinema4D درست و یک استوانه وارد می کنیم.  Radius رو روی ۱ سانتی متر، Height رو روی ۳ سانتی متر، Height Segment رو روی ۳، Rotation Segment رو روی ۳۲ و Orentation  رو روی –x قرار میدیم و Editable می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و هفتم

ابزار Loop Selection رو بر می داریم و آخرین حلقه Polygon ها رو انتخاب می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و هشتم

ابزار Extrude رو بر می داریم و Offset رو روی ۰٫۵ سانتی متر میزاریم و Apply می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام شصت و نهم

وارد Edge Mode میشیم. ابزار Loop Selection رو بر می داریم و دو لبه جدید در انتخاب ی کنیم. ابزار Bevel رو بر می داریم و Offset رو روی ۰٫۰۵ سانتی متر میزاریم و Apply می کنیم. میریم سراغ تگ Phone پنل Object و Phone Angle رو روی ۱۵ درجه قرار میدیم. اسم این شکل رو میزاریم Little_Holder و بعد هم رو توی صحنه اصلی کپی و Paste می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد ام

موقعیت Little_Holder رو به ۱۱, ۸۰, -۷۸ cm تغییر میدیم. بعد هم اون رو Duplicate می کنیم و Z Position رو روی -۱۰۰ cm قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و یکم

یک فایل Cinema4D جدید به همراه یه مکعب درست می کنیم. Size رو روی ۲۸، ۲ و ۲۸ سانتی متر و Fillet Radius رو روی ۰٫۲ سانتی متر به همراه یک Subdivision قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و دوم

مکعب وسطی رو Duplicate می کنیم و بقیه چیزها رو مخفی می کنیم. مکعب های پنل Object رو از وضعیت مخفی خارج می کنیم و ابزار Scale رو بر می داریم. حالا اندازه Polygon ها رو یک مقدار تغییر میدیم. تمام شکل ها رو از پنل Object انتخاب و با هم گروه می کنیم و اسمش رو میزاریم Chair. شکل صندلی رو توی صحنه اصلی کپی و Paste می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و سوم

مکعب رو انتخاب می کنیم. حالا Fillet پنل Attributes رو غیر فعال می کنیم و Segments رو به ۱۰، ۱ و ۱۰ تغییر میدیم و Editable می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و چهارم

ابزار Live Selection رو بر می داریم و Polygon های گوشه پایین رو انتخاب می کنیم. ابزار Extrude رو بر می داریم Offset رو روی ۷۰ سانتی متر قرار میدیم و Apply می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و پنجم

این مکعب رو Duplicate می کنیم و Size رو روی ۲۴، ۲ و ۲۴ سانتی متر قرار میدیم. Y Position رو به ۴۵ سانتی متر تغییر میدیم. یک بار دیگه مکعب رو Duplicate می کنیم و Y Position رو روی ۴۵ سانتی متر تنظیم می کنیم. Size رو روی ۲۶، ۴ و ۲۶ سانتی متر و Fillet Radius رو ۲ سانتی متر با ۵ Subdivisions قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و ششم

موقعیت صندلی رو به -۷۰, ۶۰, -۲۵ cm تغییر میدیم. سه کپی ازش تهیه می کنیم و اون ها رو اطراف میز پراکنده می کنیم و یک مقدار می چرخونیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و هفتم

یک فایل Cinema4D جدید درست می کنیم. یک معکب وارد می کنیم و Size رو روی ۳۰، ۳۰ و ۷ سانتی متر قرار میدیم و Editable می کنیم. وارد Polygon Mode میشیم. Polygon ها رو بر اساس تصویر زیر انتخاب و حذف می کنیم. ابزار Scale رو بر می داریم و اندازه Polygon ها رو یک مقدار تغییر میدیم. تمام شکل های پنل Object رو انتخاب و با هم گروه می کنیم و اسمش رو میزاریم Book. کتاب ها رو توی صحنه اصلی کپی و Paste می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و هشتم

وارد Edge Mode یمشیم. دو لبه میانی رو انتخاب می کنیم. ابزار Bevel رو بر می داریم و Inner Offset رو روی ۱ سانتی متر قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هفتاد و نهم

توی همون Edge Mode باقی می مونیم. دو لبه پشت رو انتخاب می کنیم. ابزار Scale رو بر می داریم اندازه اون ها رو یک مقدار تغییر میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد ام

وارد Polygon Mode میشیم. تمام Polygon ها رو انتخاب می کنیم. ابزار Extrude رو بر می داریم و Offset رو روی ۰٫۳ سانتی متر قرار میدیم. Create Caps رو تیک می زنیم و Apply می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و یکم

یک استوانه جدید درست می کنیم. Radius رو روی ۱ سانتی متر، Height رو روی ۴۰ سانتی متر، Rotation Segments رو روی ۲۰ و Y Position رو روی -۱۰ cm قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و دوم

مسیر Objects > Modeling > Boole رو دنبال می کنیم. هر دو شکل ها رو در انتها قرار میدیم و اسمش رو میزاریم File.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و سوم

شکل فایل رو روی شکل اصلی کپی و Paste می کنیم و Position رو به -۱۷۵, ۱۱۶, -۱۰۵ cm تغییر میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و چهارم

چند تا کپی تهیه می کنیم و اون ها رو توی قفسه کتاب پراکنده می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و پنجم

یک فایل Cinema4D جدید به همراه یک Plane درست می کنیم. Size رو روی ۱۶۰ و ۸۰، Width Segments رو روی ۴۰ و Height Segments رو روی ۲۰ قرار میدیم و Editable می کنیم. وارد نمای بالا یشیم و Polygon Mode رو انتخاب می کنیم. ابزار Brush رو بر می داریم و توی پنل Attributes، مقدار radius رو روی ۵۰ سانتی متر تنظیم می کنیم. به این ترتیب یک پلان ناموزون ایجاد میشه.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و ششم

بر می گردیم سراغ نمای پرسپکتیو و Point Mode و تمام نقاط رو انتخاب می کنیم.

 http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و هفتم

مسیر Structure > Set Point Value رو دنبال می کنیم. از پنل Attributes، مقدار Crumpel رو روی ۱ قرار میدیم و Apply می کنیم.

 http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و هشتم

وارد [polygon Mode میشیم. تمام Polygon ها رو انتخاب می کنیم و ابزار Extrude رو بر می داریم. Offset رو روی  ۰٫۵ سانتی متر میزاریم و Create Caps رو تیک می زنیم و Apply می کنیم.

 http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام هشتاد و نهم

یک شکل Hyper NURBS درست می کنیم و پلان رو در زیر اون قرار میدیم. پلان رو از پنل Object انتخاب می کنیم و وارد Polygon Mode میشیم و تمام Polygon ها رو انتخاب می کنیم. ابزار Iron رو بر می داریم. Percent رو روی ۷۰% میزاریم و Apply می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود ام

اسم Hyper NURBS رو Carpet میزاریم و اون رو توی صحنه اصلی، کپی و Paste می کنیم و در موقعیت -۹۰, ۰٫۵, ۷۵ cm قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود و یکم

یک فایل Cinema4D درست می کنیم. وارد نمای راست میشیم. یک مکعب جدید درست می کنیم و Size رو روی ۱۰، ۱۰ و ۱۰ سانتی متر قرار میدیم. مسیر Objects > Create Spline > B-Spline رو دنبال می کنیم و یک نوار باریک بر اساس تصویر زیر رسم می کنیم. نقطه آخر باید دقیقا توی موقعیت ۰, -۵, ۰ cm قرار داشته باشه.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود و دوم

وارد نمای پرسپکتیو میشیم و معکب رو پاک می کنیم. مسیر Objects > NURBS > Late NURBS رو دنبال می کنیم و نوار رو در انتها قرار میدیم. نوار رو از پنل Object انتخاب می کنیم. بعد میریم سراغ پنل Attributes و Intermediate Point رو روی Natural قررا میدیم. Lathe NURBS رو از پنل Object انتخاب Editable می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود و سوم

وارد Polygon Mode میشیم. تمام Polygon ها رو انتخاب می کنیم. ابزار Extrude رو بر می داریم و Offset رو روی ۰٫۲۵ میزاریم. Create Caps رو تیک می زنیم و Apply می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود و چهارم

همون طور که می بینین، دو Polygon رو انتخاب می کنیم.

 http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود و پنجم

ابزار Extrude رو بر می درایم و Offset رو روی ۳ سانتی متر قرار میدیم. تیک Create Caps رو بر می داریم و Apply می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود و ششم

Polygon ها رو می چرخونیم و جا به جا می کنیم. باید تصویر زیر به دست بیاد.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود و هفتم

حالا هر دو Polygon رو انتخاب می کنیم. ابزار Bridge رو بر می داریم و Polygon ها رو به هم وصل می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام نود و هشتم

ابزار Knife رو بر می داریم. وارد Loop Mode میشیم و وسط نقطه اتصال رو برش میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گم نود و نهم

وارد Edge Mode میشیم. این برش رو با استفاده از ابزار Loop Selection انتخاب می کنیم و یک مقدار جا به جا می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد ام

وارد نمای راست میشیم. ابزار Brush رو بر می داریم و شکل رو اصلاح می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و یکم

وارد نمای پرسپکتیو میشین و اسم Hyper NURBS رو میزاریم Cup. شکل فنجان رو توی صحنه اصلی کپی و Paste می کنیم و در محل -۲۰, ۹۵, -۸۰ cm قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و دوم

چند تا کپی از فنجان تهیه می کنیم و اون ها رو در جاهای مختلف قرار میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و سوم

یک فایل Cinema4D جدید به همراه یک استوانه درصت می کنیم. Radius رو روی ۹ سانتی متر، Height رو روی ۱ سانتی متر، Rotation Segments رو روی ۴۵، Fillet Radius رو روی ۰٫۱ سانتی متر با ۱ Segment قرار میدیم و Editable می کنیم. Phong Angle رو روی ۴۰ تنظیم می کنیم. بعد هم ابزار Loop Selection رو بر می داریم و Polygon های بالای استوانه رو انتخاب می کنیم. ابزار Extrude Inner رو بر می داریم و از پنل Attributes، Offset رو روی ۸ سانتی متر تنظیم می کنیم و Apply می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و چهارم

همچنان که Polygon ها در وضعیت انتخاب قرار گرفتن، ابزار Extrude رو بر می داریم. Offset رو روی ۲ سانتی متر تنظیم می کنیم و Apply می کنیم.

 http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و پنجم

یک استوانه جدید درست می کنیم. Radius رو روی ۱ سانتی متر، Height رو روی ۸ سانتی متر، Orientation رو روی –X، Fillet Radius رو روی ۰٫۲ سانتی متر با ۳ Segment و Y Position رو روی ۳ سانتی متر تنظیم می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و ششم

یک استوانه جدید درست ی کنیم و Radius رو روی ۳ سانتی متر، Height رو روی  ۴۰ سانتی متر، Rotation segments رو روی ۲۴، Position رو روی ۳، ۲۳ سانتی متر قرار میدیم. اون رو Duplicate می کنیم و X Position  رو روی -۳cm تنظیم می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و هفتم

ابزار Live Selection رو بر می داریم و سه استوانه آخر رو انتخاب می کنیم. P Rotation پنل Attributes رو روی -۹۰ درجه میزاریم و Position رو به ۰، ۴۳ و ۱۰ سانتی متر تغییر میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و هشتم

شش استوانه آخر رو انتخاب می کنیم و با هم گروه می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و نهم

وارد نمای راست و Axis Mode میشیم و محور رو به موقعیت ۰، ۳ و ۰ سانتی متر درگ می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و دهم

وارد نمای پرسپکتیو میشیم. دو استوانه آخر رو انتخاب می کنیم و Height رو روی ۲۵ سانتی متر و Z Position رو روی ۱۲ سانتی متر تنظیم می کنیم.

 http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و یازدهم

استوانه سوم رو Duplicate می کنیم و زیر Null Object قرار میدیم. Z Position رو به ۲۵ سانتی متر تغییر میدیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و دوازدهم

مسیر Objects > Create Spline > B-Spline رو دنبال می کنیم. برای شروع رسم نوار، CCtrl رو نگه می داریم. مسیر Objects > NURBS > Lahe NURBS رو دنبال می کنیم و Z Position رو روی ۲۹ سانتی متر تنظیم می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و سیزدهم

نوار رو در زیر Lathe NURBS قرار میدیم. اون رو از پنل Object انتخاب می کنیم و بعد مییرم سراغ پنل Attributes. حالا Intermediate Points رو روی Natural با مقدار ۸ قرار میدیم. Lathe NURBS رو زیر Null Object میزاریم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و چهاردهم

Null Object رو انتخاب و P Rotation رو روی ۲۵ درجه تنظیم می کنیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و پانزدهم

هر چیزی که در پنل Object قرار داره رو انتخاب و با هم گروه می کنیم. حالا اسمش رو میزاریم Lamp.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و شانزدهم

شکل لامپ رو توی صحنه اصلی و در موثعیت -۷۰, ۹۲ , -۹۰ سانتی متری Copy و Psate می کنیم و یک مقدار می چرخونیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

گام صد و هفدهم

حالا Ambient Occulsion رو از پنجره Render Settings فعال می کنیم و رندر می گیریم. توی قسمت بعدی، به متریال ها، نور و رندر نهایی می پردازیم.

http://aryagostarafzar.com/articles/model-texture-and-render-an-interior-scene-with-cinema-4d-and-vray-part-1/

ادامه آموزش Cinema4D و Vray : طراحی صحنه داخلی – قسمت سوم

مطالب مرتبط

0 دیدگاه
دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

ارسال رایگان سفارشات به سراسر ایران – ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای سفارشات بالای ۲ محصول