آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

دسته بندی :گرافیک سه بعدی 2815
آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما قسمت سوم

توی این آموزش ، مدل سازی هواپیما رو با 3Ds Max با هم می بینیم و با ابزارها و تکنیک های مورد نیاز آشنا میشیم. بیاین ادامه بدیم!

با ” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما ” با ما همراه باشید…

  • سطح سختی: مبتدی
  • مدت آموزش: 60 تا 80 دقیقه
  • نرم افزار استفاده شده: 3Ds Max

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت اول “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دوم “

  1. شکل دهی به بخش عقبی

گام اول

فایلی که ذخیره کرده بودیم رو باز می کنیم. میریم سراغ پنل Polygon Modeling و روی Polygon کلیک می کنیم.

گام دوم

نمای Perspective رو می چرخونیم تا بتونیم بخش پشتی رو مشاهده کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

گام سوم

Polygon انتهایی رو انتخاب می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

گام چهارم

وارد پنل Polygons میشیم و روی Inset کلیک می کنیم. بعد هم با ماوس درگ کرده و این قسمت رو Inset می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

گام پنجم

وارد پنل Polygons میشیم و روی Bevel کلیک می کنیم. بعد هم قسمتی که می بینین رو Bevel می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

ماوس رو رها کرده و اون رو یک مقدار به سمت پایین درگ کرده و اندازه رو کاهش میدیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

Alt+X رو فشار میدیم و وارد X ray Mode شده و این قسمت رو از نمای جلو بررسی می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

  1. تنظیم انحنا

گام اول

وارد نمای Front یا جلو میشیم.

گام دوم

وارد پنل Polygon Modeling میشیم و روی Edge کلیک می کنیم.

گام سوم

لبه هایی که می بینین رو انتخاب می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

گام چهارم

وارد پنل Modify Selection میشیم و روی Ring کلیک می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم


توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:

– صفر تا صد آموزش تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش مدل سازی در تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در 3Ds Max

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 1

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 2

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 1

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 2

– صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس


گام پنجم

وارد پنل Loops میشیم و Shift رو نگه می داریم و روی Connect کلیک می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

گام ششم

تنظیمات رو به شکل زیر انجام میدیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

گام هفتم

در نهایت، روی Ok کلیک می کنیم.

گام هشتم

این لبه رو روی محور Y به شکلی که می بینین، Scale می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم

گام نهم

یک بار دیگه روی Edge کلیک می کنیم.

در نهایت فایل رو به صورت p47_engine_cowl.max ذخیره می کنیم.

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت چهارم “


توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:

– صفر تا صد آموزش تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش مدل سازی در تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در 3Ds Max

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 1

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 2

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 1

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 2

– صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس


 

دوره های آموزشی مرتبط

مطالب مرتبط

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز یا بی ارتباط با موضوع آموزش باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: