هنگام انتشار این محصول ، به من اطلاع رسانی شود به محظ انتشار محصول به شما اطلاع رسانی می گردد ، ایمیل صحیح خودتان را در فیلد زیر درج کنید.
Email نشانی ایمیل شما نزد آریاگستر محفوظ می ماند
مقالات آریا گستر افزار - آریاگستر - آریاگستر
...

آموزش Photoshop : تصویرسازی راننده ماشین مسابقه ای – قسمت اول

آموزش Photoshop : تصویرسازی راننده ماشین مسابقه ای – قسمت اول توی این آموزش، تصویرسازی راننده ماشین مسابقه ای رو با Photoshop می بینیم. نحوه کنترل تمام عناصر روی صحنه از جمله بالانس رنگ، کنتراست، بافت ها و غیره رو یاد می گیریم و با ابزارها و تکنیک های مورد نیاز برای این کار آشنا میشیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Photoshop : تصویرسازی راننده ماشین مسابقه ای ” باادامه مطلب

...

آموزش After Effects : متحرک سازی پازل با پلاگین Shatter

آموزش After Effects : متحرک سازی پازل با پلاگین Shatter توی این آموزش، نحوه متحرک سازی پازل رو با پلاگین Shatter توی نرم افزار After Effects می بینیم. بنابراین نیازی به پلاگین دیگه ای نیست.  از این افکت میشه تو پروژه های زیادی استفاده کرد. پس بیاین شروع کنیم! با ” آموزش After Effects : متحرک سازی پازل با پلاگین Shatter ” با ما همراه باشید… سطح سختی: متوسط مدتادامه مطلب

...

آموزش Photoshop : استفاده از تبلت گرافیکی حساس به فشار

آموزش Photoshop : استفاده از تبلت گرافیکی حساس به فشار توی این آموزش، استفاده از تبلت گرافیکی حساس به فشار رو با Photoshop بررسی می کنیم و با تکنیک ها، ویژگی ها و مهارت های لازم آشنا میشیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Photoshop : استفاده از تبلت گرافیکی حساس به فشار ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرم افزار استفاده شده:ادامه مطلب

...

آموزش Maya : مقدمه ای بر نورپردازی شخصیت

آموزش Maya : مقدمه ای بر نورپردازی شخصیت توی این آموزش، مقدمه ای برای نورپردازی شخصیت رو در Maya می بینیم. نورپردازی یکی از مهم ترین جنبه های هنر سه بعدی سازی هست اما از طرفی این کار خیلی پیچیده و چالش زاست. موقعی که نورپردازی به صورت صحیح انجام بشه، نتیجه کارمون فوق العاده میشه اما اگه این کار به اشتباه صورت بگیره، حتی بهترین کار هم خراب میشه.ادامه مطلب

...

انتخاب قلموی مناسب برای نقاشی دیجیتال

انتخاب قلموی مناسب برای نقاشی دیجیتال توی این آموزش، نحوه انتخاب قلموی مناسب برای نقاشی دیجیتال رو با هم می بینیم. آگاهی از اهمیت قلموها و تاثیر اونها روی نقاشی، خیلی مهم هست. بیاین شروع کنیم! با ” انتخاب قلموی مناسب برای نقاشی دیجیتال ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۴۰ تا ۵۰ دقیقه از چه قلمویی باید استفاده کنم؟ اولین سوالی که هر کس بهادامه مطلب

...

آموزش Illustrator : طراحی آووکادو – قسمت اول

آموزش Illustrator : طراحی آووکادو – قسمت اول توی این آموزش، نحوه طراحی آووکادو رو با استفاده از نرم افزار Illustrator یاد می گیریم. برای اینکار، با یک شکل ساده شروع می کنیم و بعد هم فرم اون رو تغییر میدیم. البته از شکل اصلی آووکادو هم میشه استفاده کرد. بعد هم سایر ویژگی های ظاهری آووکادو رو گام به گام اضافه می کنیم. پوست، گوشت و دانه ها روادامه مطلب

...

آموزش Illustrator : طراحی آووکادو – قسمت دوم

آموزش Illustrator : طراحی آووکادو – قسمت دوم توی این آموزش، نحوه طراحی آووکادو رو با استفاده از نرم افزار Illustrator یاد می گیریم. برای اینکار، با یک شکل ساده شروع می کنیم و بعد هم فرم اون رو تغییر میدیم. البته از شکل اصلی آووکادو هم میشه استفاده کرد. بعد هم سایر ویژگی های ظاهری آووکادو رو گام به گام اضافه می کنیم. پوست، گوشت و دانه ها روادامه مطلب

...

آموزش After Effects : استفاده از Image Lounge برای کاهش زمان متحرک سازی اشکال

آموزش After Effects : استفاده از Image Lounge برای کاهش زمان متحرک سازی اشکال توی این آموزش، نحوه استفاده از Image Lounge برای کاهش زمان متحرک سازی اشکال رو با After Effects می بینیم. من قبلا عادت داشتم که برای ایجاد همچین چیزی، کلی Expression بنویسم. اما اخیرا با این تکنیک آشنا شدم که می خوایم به شما هم آموزش بدم. این تکنیک، زمان زیادی رو برامون صرفه جویی میادامه مطلب

...

آموزش ۳Ds Max : طراحی کمان High Poly – قسمت دوم

آموزش ۳Ds Max : طراحی کمان High Poly – قسمت دوم توی این آموزش، نحوه طراحی کمان Hight Poly رو با استفاده از ۳Ds Max با هم می بینیم و با ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای طراحی این مدل آشنا میشیم. توی قسمت اول، بخشی از کار رو دیدیم. حالا بیاین ادامه! با ” آموزش ۳Ds Max : طراحی کمان High Poly ” با ما همراه باشید… سطحادامه مطلب

...

آموزش ۳Ds Max : طراحی کمان High Poly – قسمت اول

آموزش ۳Ds Max : طراحی کمان High Poly – قسمت اول توی این آموزش، نحوه طراحی کمان Hight Poly رو با استفاده از ۳Ds Max با هم می بینیم و با ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای طراحی این مدل آشنا میشیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش ۳Ds Max : طراحی کمان High Poly ” با ما همراه باشید… سطح سختی: متوسط مدت آموزش: ۶۰ تا ۸۰ دقیقهادامه مطلب

...

آموزش Cinema4D : کنترل MoSpline

آموزش Cinema4D : کنترل MoSpline توی این آموزش، نحوه کنترل MoSpline رو با Cinema4D یاد می گیریم و با استفاده از اون، منحنی های متحرک رو به پروژه ها اضافه می کنیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Cinema4D : کنترل MoSpline ” با ما همراه باشید… سطح سختی: متوسط مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرم افزار استفاده شده: Cinema4D گام اول یک TextSpline با متن و فونت موردادامه مطلب

...

آموزش Maya : ایجاد عمق میدانی با Z-Depth Pass

آموزش Maya : ایجاد عمق میدانی با Z-Depth Pass توی این آموزش، نحوه  ایجاد عمق میدانی با Z-Depth Pass با Maya و Photoshop رو با هم می بینیم. عمق میدانی، یکی از کارآمدترین روش ها برای اضافه کردن عمق به خروجی نهایی هست. با استفاده از اون میشه نظر مخاطب رو به بخش خاصی از تصویر هم معطوف کرد (درست مثل دوربین در دنیای واقعی). بیاین شروع کنیم! با ”ادامه مطلب

...

آموزش ۳Ds Max : افکت شیشه منقوش

آموزش ۳Ds Max : افکت شیشه منقوش توی این آموزش، نحوه طراحی افکت شیشه منقوش رو با ۳Ds Max یاد می گیریم. برای اینکار، از امکانات پیشرفته این نرم افزار استفاده می کنیم. با این تکنیک میشه افکت های خیلی جالبی ایجاد کرد. بنابراین بیاین شروع کنیم! با ” آموزش ۳Ds Max : افکت شیشه منقوش ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقهادامه مطلب

...

آموزش After Effects : ایجاد موج با Audio React

آموزش After Effects : ایجاد موج با Audio React توی این آموزش، نحوه ایجاد موج با Audio React رو در After Effects با هم می بینیم و یاد می گیریم که چطوری با استفاده  از Trapcode Form، یک پس زمینه رو همراه با صوت ایجاد کنیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش After Effects : ایجاد موج با Audio React ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ادامه مطلب

...

آموزش Photoshop : ویرایش اطلاعات مربوط به نور با لایه Adjustment

آموزش Photoshop : ویرایش اطلاعات مربوط به نور با لایه Adjustment توی این آموزش، نحوه ویرایش اطلاعات مربوط به نور با لایه Adjustment رو در Photoshop می بینیم. به این ترتیب می تونیم ظاهر یک تکسچر یا بافت رو از طریق تغییر یک رنگ خاص، عوض کنیم. این تکنیک موقع کار با Bump Map و Specular Map هم کاربرد داره. Black & White Adjustment رو مستقیما میشه برای Making Bump, Specularادامه مطلب

...

آموزش Photoshop : طراحی افکت متنی فولاد

آموزش Photoshop : طراحی افکت متنی فولاد توی این آموزش، طراحی افکت متنی فولاد رو با Photoshop یاد می گیریم. از این افکت میشه توی پروژه های زیادی استفاده کرد. من روش استفاده از Layer Style ها و تصاویر مختلف رو بهتون نشون میدم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Photoshop : طراحی افکت متنی فولاد ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرمادامه مطلب

...

آموزش After Effects : انیمیشن سازی با پلاگین های CC Circle و Radio Waves

آموزش After Effects : انیمیشن سازی با پلاگین های CC Circle و Radio Waves توی این آموزش، نحوه انیمیشن سازی با پلاگین های CC Circle و Radio Waves رو با After Effects با هم می بینیم. این کار رو چند تا مرحله ساده و با استفاده از پلاگین های پیش فرض CC Circle و Radio Waves انجام میدیم. با ” آموزش After Effects : انیمیشن سازی با پلاگین های CCادامه مطلب

...

آموزش Cinema4D : درست کردن HDRI

آموزش Cinema4D : درست کردن HDRI توی این آموزش، نحوه درست کردن HDRI رو در Cinema4D می بینیم و با فرآیند درست کردن شکل های هندسی ساده آشنا میشیم. از HDRI که درست کردیم، بعدا می تونیم صحنه های سه بعدی دیگه ای رو هم درست کنیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Cinema4D : درست کردن HDRI ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ادامه مطلب

...

آموزش ۳Ds Max : نورپردازی داخلی و خروجی با Vray

آموزش ۳Ds Max : نورپردازی داخلی و خروجی با Vray توی این آموزش، نحوه نورپردازی داخلی و خروجی با Vray رو با استفاده از نرم افزار ۳Ds Max یاد می گیریم و با تکنیک هایی که موجب دستیابی به نتیجه ای واقعی میشه، آشنا میشیم. همچنین، در مورد نورپردازی داخلی، Vray Shaders و تنظیمات مورد نیاز برای خروجی گرفتن از صحنه، صحبت می کنیم. با ” آموزش ۳Ds Max :ادامه مطلب

...

آموزش ZBrush : مقدمه کار با پلاگین GoZ

آموزش ZBrush : مقدمه کار با پلاگین GoZ توی این آموزش، مقدمه کار با پلاگین GoZ رو با هم می بینیم. این پلاگین بهمون اجازه میده که بدون هیچ درنگی بین برنامه هایی مثل Zbrush, Maya, 3D Studio Max, Cinema4D, Modo جا به جا بشیم. نحوه تنظیم کردن GoZ و انتخاب اپلیکیشن مورد نظر رو توی این آموزش یاد می گیریم و برای آشنایی با عملکرد این پلاگین، یک سریادامه مطلب

...

آموزش Photoshop : نقاشی با Layer Blend Mode

آموزش Photoshop : نقاشی با Layer Blend Mode توی این آموزش، نقاشی با Layer Blend Mode رو در Photoshop یاد می گیریم و می بینیم که بسته به کاری که انجام میدیم، کدوم امکان بیشتری کارایی رو داره. با ” آموزش Photoshop : نقاشی با Layer Blend Mode ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرم افزار استفاده شده: Adobe Photoshop Layer Blend Modeادامه مطلب

...

آموزش Illustrator : تایپ کردن روی یک مسیر مشخص

آموزش Illustrator : تایپ کردن روی یک مسیر مشخص توی این آموزش،  نحوه تایپ کردن روی یک مسیر مشخص رو در Illustrator با هم می بینیم. این کار موقع طراحی لوگو یا نشان به دردمون می خوره. پس بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Illustrator : تایپ کردن روی یک مسیر مشخص ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرم افزار استفاده شده: Adobeادامه مطلب

...

آموزش Maya : استفاده از mia_roundcorners Shader

آموزش Maya : استفاده از mia_roundcorners Shader توی این آموزش، نحوه استفاده از  mia_roundcorners Shader نرم افزار Maya رو با هم می بینیم. با استفاده از این Shader، لبه های مدل مون صاف و شیب دار به نظر میاد. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Maya : استفاده از mia_roundcorners Shader ” با ما همراه باشید… سطح سختی: متوسط مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرم افزار استفاده شده: Autodesk Mayaادامه مطلب

...

آموزش Unity : طراحی افکت دو بعدی آب

آموزش Unity : طراحی افکت دو بعدی آب توی این آموزش، افکت دو بعدی آب رو با استفاده از Simpli Physics و نرم افزار Unity، شبیه سازی می کنیم. برای اینکار، از خروجی گیرنده خطی، خروجی گیرنده مش و سایر چیزها هم کمک می گیریم. نتیجه نهایی، از موج و Splash تشکیل شده و میشه اون رو به بازی اضافه کرد. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Unity : طراحیادامه مطلب

...

طراحی یک لوگوی خوب

طراحی یک لوگوی خوب توی این آموزش، نکاتی رو در مورد طراحی یک لوگوی خوب یاد می گیریم. حتی اگه تجربه زیادی هم توی این زمینه داشته باشین، باز هم ممکنه یک سری عادت های اشتباه داشته باشین. از کجا می دونم؟ چون خودم هم یک سری از این عادت های غلط رو داشتم. طراح های حرفه ای هر بار خودشون رو مجبور می کنن که توی پروژه های بعدی،ادامه مطلب

...

۱۰ دلیل عمده برای استفاده از Lightroom

۱۰ دلیل عمده برای استفاده از Lightroom خیلی از کاربرهای Photoshop، از مزیت های Lightroom مطلع نیستن. بنابراین توی این آموزش، ۱۰ دلیل عمده برای استفاده از این برنامه رو با هم بررسی می کنیم. در واقع خیلی ها نمی دونن برای چی باید از لایتروم استفاده کنین یا اینکه این برنامه چه تفاوتی با Bridge داره. بنابراین بیاین شروع کنیم! با ” ۱۰ دلیل عمده برای استفاده از Lightroomادامه مطلب

...

۱۰ ویژگی لایه های فتوشاپ

۱۰ ویژگی لایه های فتوشاپ توی این آموزش، ۱۰ ویژگی لایه های فتوشاپ رو با هم می بینیم. شاید از چیزهایی که تا حالا نمی دونستین، تعجب کنین. اما خیلی از کاربرهای Photoshop از تکنیک های ادیت و مدیریت لایه ها اطلاع ندارن. بیاین شروع کنیم! با ” ۱۰ ویژگی لایه های فتوشاپ ” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرم افزار استفادهادامه مطلب

...

متحرک سازی توپ

متحرک سازی توپ توی این آموزش، نحوه متحرک سازی توپ رو با چند تا مرحله ساده با هم می بینیم. اول از همه، موقعیت بالا و پایین رو رسم می کنیم و بعد هم موقعیت هایی که در وسط قرار دارن رو اضافه می کنیم. اون قدر این کار رو ادامه میدیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم. با ” متحرک سازی توپ ” با ما همراه باشید… سطح سختی:ادامه مطلب

...

مقدمه ای بر CGI

مقدمه ای بر CGI توی این آموزش، با مقدمه ای در مورد CGI آشنا میشیم. اگه شما هم عاشق دیدن فیلم هایی مثل داستان اسباب بازی، چطور اژدهای خود را تربیت کنیم، جنگ ستارگان، آواتار، ارباب حلقه ها یا فیلم هایی از این قبیل باشید که توش از جلوه های بصری بی شماری استفاده شده، مسلما دوست دارید که بیشتر در مورد CGI بدونین. با ” مقدمه ای بر CGIادامه مطلب

...

آموزش Illustrator : طراحی افکت متنی رنگی و درخشان – قسمت دوم

آموزش Illustrator : طراحی افکت متنی رنگی و درخشان – قسمت دوم توی این آموزش، طراحی افکت متنی رنگی و درخشان رو با استفاده از Illustrator با هم می بینیم. در ابتدا یاد می گیریم که چطور خطوط چهارخانه رو تنظیم کنیم و قلموهای Scatter رو درست کنیم. بعد هم با نحوه ایجاد پس زمینه و روش استفاده از قلموهای Scatter آشنا میشیم. در ادامه، مزیت های پنل Appearance وادامه مطلب

...

آموزش Illustrator : طراحی افکت متنی رنگی و درخشان – قسمت اول

آموزش Illustrator : طراحی افکت متنی رنگی و درخشان – قسمت اول توی این آموزش، طراحی افکت متنی رنگی و درخشان رو با استفاده از Illustrator با هم می بینیم. در ابتدا یاد می گیریم که چطور خطوط چهارخانه رو تنظیم کنیم و قلموهای Scatter رو درست کنیم. بعد هم با نحوه ایجاد پس زمینه و روش استفاده از قلموهای Scatter آشنا میشیم. در ادامه، مزیت های پنل Appearance وادامه مطلب

...

آموزش Android : آشنایی با Activity و Fragment

آموزش Android : آشنایی با Activity و Fragment موقعی که یک کاربر از اپلیکشین اندرویدی استفاده می کنه، همیشه با Activity سر و کار داره. از زمانی که گوگل اندروید نسخه Honeycomb رو منتشر کرد، Fragment هم به این سیستم عامل اضافه شد. Fragment، استفاده مجدد از کدها و تغییر محتوای صفحه رو راحت می کنه. اونم بدون اینکه مجبور بشیم یک Activity جدید رو Destroy یا Rebuild کنیم. باادامه مطلب

...

آموزش Zbrush : مقدمه کار با ZSpheres

آموزش Zbrush : مقدمه کار با ZSpheres توی این آموزش، مقدمه کار با ZSpheres رو در ZBrush با هم می بینیم. شاید یکی از منحصر به فردترین ویژگی های ZBrush، همین ZSpheres باشه که به کاربر اجازه میده یک مش با توپولوژی تمیز رو ایجاد کنیم و اون رو به مدل Sculptable تبدیل کنیم. ZSpheres با Sphere ساده شروع میشه. بیاید روش کار رو با هم ببینیم! با ” آموزشادامه مطلب

...

آموزش ۳Ds Max : درست کردن مکعب چهارخانه با استفاده از Thinking Particles

آموزش ۳Ds Max : درست کردن مکعب چهارخانه با استفاده از Thinking Particles توی این آموزش،  نحوه درست کردن مکعب چهارخانه با استفاده از Thinking Particles رو در ۳Ds Max می بینیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش ۳Ds Max : درست کردن مکعب چهارخانه با استفاده از Thinking Particles ” با ما همراه باشید… سطح سختی: متوسط مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرم افزار استفاده شده: ۳Ds Maxادامه مطلب

...

آموزش Maya : نحوه Baking Ambient, Color Map, Light Map با استفاده از Mental Ray

آموزش Maya : نحوه Baking Ambient, Color Map, Light Map با استفاده از Mental Ray توی این آموزش، نحوه Baking Ambient, Color Map, Light Map رو با استفاده از Mental Ray در نرم افزار Maya می بینیم. اول از همه، فرآیند تنظیم کردن و رندر گرفتن از AO Map رو با استفاده از یک مدل کاراکتر یاد می گیریم و بعد هم برای درست کردن Color Map  و همچنین  Light Map،ادامه مطلب

...

آموزش Cinema4D : رشد درخت با استفاده از DPit FX

آموزش Cinema4D : رشد درخت با استفاده از DPit FX توی این آموزش، نحوه رشد درخت رو با استفاده از پلاگین Dpit FX در Cinema4D با هم می بینیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Cinema4D : رشد درخت با استفاده از DPit FX ” با ما همراه باشید… سطح سختی: متوسط مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرم افزار استفاده شده: Cinema4D   گام اول بیاین شروع کنیم. یکادامه مطلب

...

آموزش After Effects : نمایش لوگو با استفاده از آیکن های Adobe

آموزش After Effects : نمایش لوگو با استفاده از آیکن های Adobe توی این آموزش، نحوه نمایش لوگو با استفاده از آیکن های Adobe و امکان Textured Polygon در Trapcode Particular رو در After Effects با هم می بینیم. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش After Effects : نمایش لوگو با استفاده از آیکن های Adobe” با ما همراه باشید… سطح سختی: مبتدی مدت آموزش: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نرمادامه مطلب

...

آموزش Photoshop : اضافه کردن باران به تصویر

آموزش Photoshop : اضافه کردن باران به تصویر توی این آموزش، نحوه اضافه کردن باران به تصویر رو با استفاده از Photoshop با هم می بینیم. از اونجایی که اضافه کردن افکت باران خیلی چالش بر انگیز نیست، بیشتر روی خیس کردن زمین و اضافه کردن انعکاس اشیا می پردازیم. این طوری تصویر هم ظاهر واقعی تری پیدا می کنه. بیاین شروع کنیم! با ” آموزش Photoshop : اضافه کردن بارانادامه مطلب

...

معرفی فریم ورک انگولار جی اس – AngularJS

معرفی فریم ورک انگولار جی اس – AngularJS فریم ورک انگولار جی اس ( angularJS ) یک فریم ورک نرم افزاری تحت وب متن باز مبتنی بر جاوا اسکریپت است که توسط گوگل و گروهی از افراد و شرکت ها نگهداری می شود تا بسیاری از چالش های توسعه برنامه های تک صفحه ای را رفع کند. مولفه های جاوا اسکریپت، فریم ورک پاچی کوردوا را تکمیل می کنند کهادامه مطلب

...

آموزش ۳Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town

آموزش ۳Ds Max : طراحی شهر با استفاده از پلاگین Ghost Town توی این آموزش، نحوه طراحی شهر رو با استفاده از نرم افزار ۳Ds Max و پلاگین Ghost Town یاد می گیریم. پلاگین Ghost Town، اسکریپتی هست که می تونه تنها با چند تا کلیک، محیط شهری رو ایجاد کنه. درست مثل ساختمان ها، جاده و خیابان ها، وسایل حمل و نقل، درخت و هر چیز دیگه ای. بیاینادامه مطلب

ارسال رایگان سفارشات به سراسر ایران – ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای سفارشات بالای ۲ محصول