ویژگی های جدید نرم افزار سینما فوردی 18 – Cinema 4D R18

سینما فوردی 18

ویژگی های جدید نرم افزار سینما فوردی 18 – Cinema 4D R18

نرم افزار سینما فوردی 18 ( Cinema 4D R18 ) ابزارهای قدرتمندی را در دستان هنرمندان موشن گرافیک قرار میدهد و روندهای کاری VFX را در دسترس عموم قرار می دهد. طراحان بازی و متخصصان مصورسازی از فرصت های جدید لذت خواهند برد و بهبود روندهای کاری، مدل سازی، انیمیشن و Shader به تمام هنرمندان Cinema 4D کمک می کند تا به سطح بالاتری برسند.

محصولات آموزشی مرتبط با این مقاله :

– صفر تا صد آموزش سینما ۴D – پک ۱

– صفر تا صد آموزش سینما ۴D – پک ۲

– محصولات مرتبط با آموزش گرافیک سه بعدی

MoGraph

مجموعه ابزارهای MoGraph در سینما فوردی 18 انقلابی در این صنعت ایجاد کرده اند. در این نسخه ابزارهای جدید قدرتمند و روندهای کاری بهینه ای معرفی شده اند.

MoGraph

Voronoi قابلیت Voronoi Fracturing

تخریب غیرمخرب

با ابزار جدید Voronoi Fracture در نرم افزار سینما فوردی 18 می توانید دیوارها را تخریب کنید. می توانید شی ای را به تکه های مختلف خرد کنید و تقریبا از چیزی استفاده کنید تا توزیع تکه های خرد شده را کنترل کنید. می توانید هندسه های رویه ای هنرمندانه ای با استفاده از Splineها، اشیای Polygon یا ذرات بسازید. قابلیت Fracture Voronoi همیشه به صورت زنده است، یعنی می توانید در هر زمانی عناصر آن را تغییر دهید. این ابزار به عنوان یک شی MoGraph به صورت یکپارچه با Dynamic ها و تمام effector ها و falloff ها کار می کند.

Voronoi Fracturing

تنظیم مقدار و جایگذاری نقاط Voronoi

Concrete Barrier

استفاده از effector ها و falloff ها برای کنترل طریقه فعال شدن افکت

Concrete Barrier 2

Cloner اصلاحات ابزار Cloner

Cloner object در سینما فوردی واقعا انقلابی در این صنعت ایجاد کرد و در نرم افزار سینما فوردی 18 این ابزار باز هم بهتر شده است. با حالت جدید Honeycomb Array به راحتی می توانید دیوارهای آجری و شبکه های شش ضلعی بسازید. می توانید آرایه های شبکه ای و honeycomb ها را با شکل یک جسم یا Spline هماهنگ کنید و هنگام افزایش تعداد با حالت Per-Step، فاصله بین نمونه ها را حفظ کنید. همچنین یک گزینه برای تغییر اندازه نمونه ها به طور خودکار بر اساس اندازه Polygon وجود دارد.

قابیلیت Push Apart Effector

با استفاده از ابزار جدید Push Apart Effector در سینما فوردی 18 می توانید از تداخل های ناخواسته جلوگیری کنید و به نمونه ها کمی فضای تنفس بدهید. تنها کافیست یک شعاع مشخص کنید و نمونه ها یا از هم فاصله می گیرند، اندازه شان تغییر میکند، مخفی می شوند یا در راستای یک محور انتخاب شده حرکت می کنند تا هیچ تداخلی صورت نگیرد.

Push Apart Effector

ابزار ReEffector

ابزار جدید ReEffector در سینما فوردی 18 نهایت انعطاف را برای ساخت اجسام MoGraph فراهم می کند. مانند یک سیستم لایه بندی برای تنظیمات Effector است. می تاونید از آن به عنوان یک پاک کن استفاده کنید تا حالت اولیه اشیای MoGraph را بازیابی کنید یا Effector ها را گروه بندی کرده و با استفاده از یک falloff انها را کنترل کنید.

ReEffector

کار با وزن

با کشیدن و اعمال Weight Map ها می توانید به طور دقیق Effector های MoGraph را کنترل کنید. قلموی جدید MoGraph Weight باعث شده است تا اضافه کردن، کم کردن و نرم کردن وزن ها آسان شود و می توانید مقادیر وزن ها را با استفاده از یک نقطه XPresso به طور منطقی تنظیم کنید.

کار با وزن

ذخیره سازی

می توانید فایل های Cinema 4D خود را کوچک نگه دارید تا عمل پخش سریع تر شود. می توانید cache مربوط به MoGraph را در فایل های خارجی ذخیره کنید تا فایل سینمای فوردی کم حجم بماند تا ذخیره سازی و sync کردن فایل ها سریع انجام شود. می توانید Tag های مختلفی برای cache اضافه کنید و قدرت آنها را با هم جمع کرده تا cacheها را ترکیب کنید.

مدل سازی

نرم افزار سینما فوردی 18 شامل ابزارهای جدید بسیاری برای بریدن اشیا و قابلیت های مدل سازی کلیدی برای بازی سازی و تبادل با دیگر نرم افزارها است.

مدل سازی

knife ابزار جدید Knife

برای بریدن و تکه تکه کردن

نرم افزار Cinema 4D R18 با ابزارهای تعاملی Knife به راستی یک سطح از دیگران بالاتر است. ابزار جدید Line Cut اجازه می دهد از میان یک یا چندین اشیا برش ایجاد کنید و با پیش نمایش تعاملی، به طور زنده آنها را تنظیم کنید. می توانید لبه های جدیدی اضافه کنید، قسمت هایی را حذف کرده یا اشیا را بر اساس برش هایی که ایجاد کرده اید، نصف کنید.

ابزار Knife

Baking ایجاد Displacement

سینما فوردی 18 دارای یک الگوریتم بهینه Raycast برای ساخت اشیای تراشیده شده به عنوان Map های Displacement و Normal می باشد. اینگونه انیمیشن سازی اشیای ساده و رندر کردن شخصیت های دارای جزئیات بالا امکان پذیر می شود.

Baking Displacement

UVW تنظیم UVW از روی تصویر

در سینما فوردی 18 با ابزار Set UVW from Projection به سرعت می توانید مختصات UV را برای چندین شی یا تمام سلسله مراتب اشیا براساس تصاویرسازی های رایج، ساخته و آپدیت کنید.

تنظیم UVW از روی تصویر

انیمیشن

قابلیت Object Tracking نمایانگر انقلابی دیگر در تلاش شرکت MAXON برای تسهیل کردن ابزارهای جلوه های ویژه و در دسترس قرار دادن آنها برای عموم در Cinema 4D R18 است.

انیمیشن

Object tracker ابزار Object Tracker

با استفاده از ابزار Object Tracker در Cinema 4D R18 می توانید مدل های ساخته شده در سینما فوردی را با ویدئوهای واقعی ادغام کنید. این، گام بعدی شرکت MAXON برای در دسترس عموم قرار دادن روند های VFX و ابزارهاست. می توانید حرکت دوربین و اشیا را بازسازی کنید تا یک فایل ویدئویی را به یک محیط سه بعدی تبدیل کنید. می توانید ترک های دو بعدی را برای ویژگی های اصلی شیء اضافه کرده و آنها را به Object Tracker اختصاص دهید، سپس شیء را تنها براساس ترک ها یا با کمک هندسه های کمکی بازسازی کنید. اکنون می توانید به صورت یکپارچه هر تعداد شیء سه بعدی را به راحتی با ویدئوها ادغام کنید.

parent constraint ویژگی Parent Constraint

انتقال دادن اشیا از یک Parent به یک Parent دیگر در انیمیشن سه بعدی کاری بسیار پیچیده است. نرم افزار سینما فوردی 18 شامل یک ویژگی Parent Constraint  جدید است که خیلی قابل اطمینان است و دست یافتن به نتایج محدوده مورد نظر را بسیار آسان کرده است.

QUATERNIONS

قابلیت Gimbal Lock  مایه دردسر فضانوردان و همچنین هنرمندان سه بعدی است. سینما فوردی 18  یک روند کاری Quaternion برای غلبه بر این چالش ارائه کرده است. قابلیت چرخش Quaternion را فعال کنید و Keyframe های چرخش به صورت خطی یا مکعبی متصل و درون یابی می شوند که این کار نیاز به Gimbal Lock را از بین می برد.

تغییر اولویت

تعیین کردن اولویت ها می تواند دشوار باشد، اما این Tag جدید در Cinema 4D R18 این کار را کمی آسان تر کرده است. تنها Tag را به گروهی از اشیا اضافه کنید تا تمام خصوصیت های قابل ویرایش اشیا یا تگ های تخصیص یافته را تغییر دهید.

رندر

در Cinema 4D R18 گزینه های زیادی برای سایه زنی وجود دارد که باعث شده است دستیابی به رندرهای سریع و طبیعی بسیار آسان تر از قبل شود.

رندر

Thin Film Shader

رندر سطوح رنگین کمانی مانند حباب، لکه های نفت، اثر انگشت و دیگر مواد روغنی با کمک Thin Film Shader جدید در Cinema 4D R18.

Ambient Occlusion معکوس

معکوس کردن Normal ها هنگام محاسبه Ambient Occlusion، یک ماسک از سطوح نمایان شده فراهم می کند که می تون آن را لایه بندی کرد تا لبه های فرسوده یا افکت های پراکندگی زیرسطحی ایجاد کنیم.

Ambient Occlusion معکوس

Shadow Catcher

با Shadow Catcher Shader جدید در Cinema 4D R18 می توانید به راحتی اشیای سه بعدی را در تصاویر یا ویدئوها ادغام کنید. تنها کافیست که Shader را روی یک شی ای اعمال کنید که با ویدئو همخوانی دارد و نتیجه رندر شده را با استفاده از یک کانال آلفا که شامل سایه ها است، ترکیب کنید.

shadow catcher

Parallax

در نرم افزار Cinema 4D R18 می توانید از Parallax Mapping  استفاده کنید تا تاثیر یک Bump در متریال را بیشتر کنید و کمی عمق بیشتری به رندرها بدهید، بدون اینکه منتظر Displacement بمانید.

PARALLAX

اصلاح Variation Shader

در Cinema 4D R18 می توانید تکسچر و رنگ روی چندین اشیا یا گروه های Polygon را با استفاده از تعداد تقریبا نامحدودی از تکسچرهای پایه Random کنید تا تنوع بیشتری ایجاد کنید.

اصلاح Variation Shader

ویرایش چندگانه انعکاس

در Cinema 4D R18 با ویرایش همزمان پارامترهای انعکاس چندین متریال، در وقت خود صرفه جویی کنید. کمک های اضافی در Material Manager نشانگر انعکاس های مشابهی هستند تا این روند بیش از پیش ساده شود.

ویرایش چندگانه انعکاس

روند کاری

مانند همیشه سینما فوردی 18 روی یک روند کاری روان و بصری تمرکز کرده است، هم درون محیط سه بعدی و هم هنگام تبادل اطلاعات داده با دیگر برنامه ها.

روند کاری

اصلاحات Viewport

با کمک OpenGL viewport اصلاح شده در سینما فوردی 18 می توانید پیش نمایش صحنه و مدل خود را به صورت بهینه تری مشاهده کنید. با استفاده از Screen-Space Ambient Occlusion (SSAO) می توانید شکل و جایگاه مدل های خود را تجسم کنید و با استفاده از GPU Tessellation، جا به جایی های کوچک را به طور زنده مشاهده کنید.

اصلاحات Viewport

Substance Engine Integration ادغام Substance Engine

مواد Allegorithmic، متریال های پارامتری هستند که با بیشتر برنامه های سه بعدی و موتورهای بازی سازگاری دارند. می توانید Substance های کامپایل شده را دانلود کرده و از آنها برای پوشاندن سطح مدل های خود در Cinema 4D R18  استفاده کنید.

ادغام Substance Engine

بهینه شدن تنظیمات

برخی از گزینه های پیش فرض سینما فوردی اصلاح شده است تا استفاده از آن از همان ابتدا راحت تر باشد. زاویه استاندارد Phong کاهش یافته است و انتخاب عناصر مرئی به طور پیش فرض در بیشتر ابزارهای انتخاب غیرفعال شده است. خروجی رندر پیش فرض نیز 720p است. اینها تنها بخشی از تغییراتی هستند که براساس بازخورد کاربران برای بهبود نرم افزار Cinema 4D R18 انجام شده اند.

برخی از تغییرات صورت گرفته در تنظیمات پیش فرض

اصلاحات Color Chooser

با Color Chooser، ایجاد و مدیریت طرح های رنگی دارای هارمونی راحت تر است، اما گاهی اوقات نیاز است که سریعا یک رنگ را انتخاب کنید. در سینما فوردی 18 یک حالت فشرده اضافه شده است که دسترسی سریع به تنظیمات رنگ اصلی را فراهم می کند.

رنگ های VERTEX

ایده آل برای قبل از تصویرسازی با رنگ های Vertex جدید. در Cinema 4D R18 می توانید بدون نیاز به تکسچر یا باز کردن UVها، مستقیما روی یک Mesh رنگ آمیزی کنید. Vertex Map shader می تواند رنگ های Vertex را رندر کند و به صورت زنده آنها را در Viewport  نمایش دهد.

وارد کردن OpenSubdiv

با پشتیبانی کامل از کتابخانه OpenSubdiv شرکت Pixar در Cinema 4D R18، سطوح در دیگر برنامه هایی که از OpenSubdiv پشتیبانی می کنند، دقیقا به همان شکل خواهند بود. تقسیمات انطباقی و یک کارت گرافیک قدرتمند، می توانید به نرمی Meshهای تقسیم شده را متحرک کنید و از بازخورد سریع Viewport  لذت ببرید.

تبادل آپدیت های فرمت

برای اینکه کار بین چندین نرم افزار، کمپوزیتورها و موتورهای بازی روان باشد، شرکت MAXON همواره پشتیبانی سینمای فوردی از FBX، Alembic و دیگر فرمت ها را آپدیت می کند.

وارد کردن DDS

در Cinema 4D R18، قابلیت وارد کردن فایل های تصویری Direct Draw Surface وجود دارد که باعث ساده شدن روند کاری برای توسعه بازی می شود.

معرفی ویژگی های جدید سینما فوردی 17  – Cinema 4D R17

رندر

در سینما فوردی 17 ( Cinema 4D R17 ) به طور کارآمدتری می توانید از این نرم افزار حرفه ای سه بعدی استفاده کنید. ابزارهای جدید و ویژگی های گسترش یافته و تجدید شده این نرم افزار به شما کمک می کنند تا با سرعت و با تلاش کمتری ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید. محیط کاری اصلاح شده به شما کمک می کند تا کارهای فوری تان را با سرعت انجام دهید. می توان گفت که در این نسخه، این نرم افزار از نو ابداع شده است.

محیط کاری بهینه

محیط کار cinema 4d

محیط کاری روان باعث ایجاد خلاقیت می شود. برای همین محیط کاری در مرکز توجه نسخه سینما فوردی 17 قرار گرفته است.

سیستم انقلابی Take باعث صرفه جویی در زمان می شود. سیستم انتخاب رنگ جدید، تمام کارهایی که همیشه می‌خواستید را انجام می دهد، حتی کارهایی که نمی دانستید می خواهید! ادغام با Sketchup  و موتور Houdini باعث شده است تا Cinema 4D تبدیل به یک ابزار ایده آل شود.

سیستم Take

لایه های رندر و فراتر!

سیستم Take جدید Cinema 4D R17 یک تجربه انقلابی فراهم می کند و از یک سیستم لایه رندر معمولی فراتر می رود. چه از سینما فوردی یا یک موتور رندر ثالث استفاده کنید، از مدیریت صحنه انعطاف پذیری که سیستم Take فراهم می کند لذت خواهید برد. می توانید تعداد بیشماری برداشت های مستقل از صحنه انجام دهید و تقریبا تمام پارامترها را تغییر دهید. همه برداشت ها در یک فایل Scene ذخیره می شوند و دردسرهای مدیریت فایل و اشغال فضای اضافی روی هارد را نخواهید داشت. روابط وارد و فرزند تو در تو به شما اجازه می دهند برداشت ها را سلسله مراتبی کنید، در حالیکه سیستم Token جدید، مشکل نام گذاری فایل ها در هنگام رندر گرفتن چندین برداشت به طور یکجا را رفع می کند. روی نسخه ها و برداشت های مختلف کنترل کامل خواهید داشت و در عین حال در بررسی تمام احتمالات و پاسخ به درخواست های مشتری زمان زیادی صرفه جویی می شود.

سیستم Take جدید cnema 4d r17

سیستم جدید انتخاب رنگ سینما فوردی 17

رنگ ها با هارمونی کامل

با استفاده از Color Wheel، مرجع عکس، screen picker، کتابخانه swatch قابل شخصی سازی یا یکی از چندین مدل رنگی، دنیای سه بعدی خود را رنگ آمیزی کنید. با حالت Photo Mosaic می توانید هر تصویری را ساده کنید و با سرعت از روی عکس یک پالت رنگ بسازید. می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که مکمل صحنه تان هستند.

ابزار color choser جدید

ادغام موتور Houdini با سینما فوردی 17

استفاده از Asset های Houdini در داخل Cinema 4D R17

ارتباط جدید و روان با موتور Houdini شرکت Side Effects به شما اجازه می دهد تا از Asset های دیجتال Houdini در داخل سینما فور دی استفاده کنید. می توانید روی فرایند خلاقانه تمرکز کنید و در عین حال Cinema 4D و Houdini دست به دست هم در پس زمینه کار می کنند.

ادغام موتور houdini با cinema 4d

ادغام Sketchup با سینما فوردی 17

مدل های Sketchup را مستقیما وارد کنید

نیازی نیست همه چیز را از نو خلق کنید. به راحتی می توانید صحنه های خود را با اشیای رایگان و آماده ای که توسط انجمن کاربری Sketchup تهیه شده اند، تزئین کنید.

ادغام sketchup با cinema 4d

آپدیت شدن کتابخانه های محتوای سینما فوردی 17

منابع و Preset های قدرتمند

اشیا، متریال ها، سطوح، صحنه ها و Preset های آماده، در انتظار شما هستند. اشیای پارامتری مانند قفسه های کتاب (به همراه کتاب ها) به شما اجازه می دهند در یک چشم بر هم زدن یک اتاق پذیرایی کامل را درگ کنید.

آپدیت شدن کتابخانه های محتوا

مدل سازی

مدل سازی در cinema 4d

ابزارهای spline جدید در سینما فوردی 17

خط دوباره اختراع شد.

نسخه 17 سینما فوردی یک جعبه ابزار spline کامل دارد. دیگر نیازی نیست به یک ابزار خارجی مراجعه کنید. با ابزار مداد جدید، ابزار طراحی، نرم کردن، ابزار منحنی و فرمان های بولی سینما فوردی، می توانید به راحتی spline ها را ایجاد کرده و اصلاح کنید. دستکاری نقاط، خطوط، لبه های مماس و قوس ها با رابط کاربری بصری، تبدیل به اشکال چندضلعی، استفاده از عملگرهای بولی مانند Intersect، Subtract، Union، And و or برای کار سریع تر. ساخت خطوط با Cinema 4d R17 بسیار آسان تر شده است.

ابزار جدید spline

طراحی دقیق و آسان با ابزار جدید spline

مجسمه سازی ( Sculpting )

ابزار مجسمه سازی ( sculpting )

بهبود مجسمه سازی در سینما فوردی 17

مدل سازی طبیعی بصری و کارآمد

دهه ها ویژگی و اصلاحات جدید در نسخه 17 سینما فوردی، مجسمه سازی را تبدیل به یک لذت کرده اند. برایمثال می توانید از Sculpt to PoseMorph استفاده کنید تا انیمیشن سازی کاراکتر را تسریع کنید. با قابلیت تشخیص لبه ( Edge Detection ) به راحتی می توانید مدل های با سطح سخت را تراش دهید. در Cinema 4D R17 ، مجسمه سازی از همیشه راحت تر شده است.

لوگوی cinema 4d

تشخیص لبه

روی لبه، نه آن طرف تر.

به sculpting بپردازید و بگذارید Cinema 4D نگران لبه ها باشد. ویژگی جدید Edge Detection اجازه می دهد با آزادی بیشتر و با ضربات گسترده تری طراحی کنید. این یعنی کار سریع تر و دقیق تر.

Sculpt to Pose Morph

مدل را بتراشید و کارهای اضافی را رد کنید.

نیازی نیست اشیای تراشیده شده را به اشیای چند ضلعی تبدیل کنید. ویژگی جدید Sculpt to Pose Morph به طور خودکار هدف های Morph را برای هر لایه Sculpt ایجاد می کند. به سرعت می توانید از مرحله طراحی شخصیت به انیمیشن سازی شخصیت بروید.

تبدیل مستقیم به اشیای چند ضلعی با ابزار sculpt to pose morph

رندر

رندر با cinema 4d

تغییرپذیری و قابلیت استفاده بهتر با Shader های جدید Variation و Formula

سینما فوردی R17 ، Shader های جدید و گسترده ای را عرضه می کند تا قابلیت استفاده و کارایی افزایش یابد. با قابلیت Material Override جدید به راحتی می توانید کانال های خاصی از متریال های انتخاب شده را Override کنید تا رندرهای سفالی یا مات ایجاد کنید.

Variation Shader جدید

هرج و مرج بیشتر برای واقع گرایی بیشتر.

با استفاده از Variation Shader جدید می توانید با سرعت و به آسانی بین تمام کانال های مشخصات یک متریال حالتی تصادفی ایجاد کنید. به راحتی می توان تنوع طبیعی ایجاد کرد.

ایجاد یک تنوع طبیعی در متریال با استفاده از variation shader

Formula Shader

با استفاده از ریاضی، در زمان صرفه جویی کنید.

با استفاده از Formula Shader جدید می توانید از عبارات ریاضیاتی استفاده کنید تا خصوصیات سطحی را براساس مختصات اشیاء، مختصات جهانی و زمان اعمال کنید. از الگوهای هندسی ساده گرفته تا شبیه سازی های بسیار پیچیده. امکانات نامحدود است.

الگوهای هندسی formula shader

یک تصویر رندر شده با الگوهای formula shader

Override کردن متریال در Cinema 4D R17

رندرهای سفالی در یک چشم بر هر زدن.

با استفاده از Material Override جدید سینما فوردی، تنها با چند کلیک موس می توانید رندهای سفالی بسازید. تمام متریال ها یا متریال های انتخاب شده را به سادگی با متریال ساده جایگزین کنید. همچنین می توانید کانال های خاصی مانند transparency، alpha، displacement و دیگر کانال ها را از دستور Override مستثنی کنید.

override کردن متریال در cinema 4d

انیمیشن

انیمیشن سازی در cinema 4d

ویژگی های Motion Tracking به شدت بهبود یافته اند

ادغام Asset های سه بعدی در ویدئو بسیار آسان تر شده است. ویژگی Motion Tracking در Cinema 4D R17 بهبود یافته است و قابلیت اصلاح اعوجاج لنز ( lens distortion ) و یک ابزار بصری برای از بین بردن سریع track point ها اضافه شده است.

Motion Tracking

اصلاح سریع Track ها در Cinema 4D R17

نتایج بهتر در زمان کمتر. نمای Graph جدید Cinema 4D R17 نقاط Track‌ مشکل دار را در یک نمودار ساده نشان می دهد و اجازه می دهد به راحتی آنها را حذف کنید.

نمودار گرافیکی motion tracking

نمایش نقاط track point در تصویر

ابزار Lens Distortion

دنیای خود را هموار کنید.

هنگام ادغام عناصر سه بعدی با ویدئوها یا تصاویر، اصلاح دستی اعوجاج های لنز مانند خطوط منحنی و برآمدگی می تواند زمان ارزشمندتان را هدر بدهد. با ابزارهای جدید Lens Distortion سینما فوردی R17، ایجاد یک پروفایل Distortion برای هر تصویری ساده شده است. می توانید اعوجاج های لنز را برای Tracking‌ و ایجاد صحنه حذف کنید، سپس هنگام رندر کردن دوباره آنها را برگردانید. با استفاده از محیط کاری بصری تنها یک بار تصویر را کالیبره کنید و تنظیمات آن لنز را برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

اصلاح اعوجاج لنز با استفاده از ابزار lens distortion

محیط کار انیمیشن Cinema 4D R17

منحنی ها در جاهای مناسب.

در سینما فوردی R17 می توانید سریع تر و با دقت بیشتری انیمیشن سازی کنید. به راحتی می توانید منحنی های F را با مماس های وزن و گزینه حذف خودکار قسمت های اضافه، کنترل کنید. با فیلتر Euler به راحتی Gimbal lock را حذف کنید، با range marker ها region های انیمیشن را تعریف کنید و با تنظیمات جدید Timeline در انیمیشن سازی مهارت کسب کنید.

محیط کار انیمیشن در cinema 4d

برای مشاهده مقاله کامل معرفی نرم افزار Cinema 4D به این صفحه از سایت مراجعه کنید …

منابع: ویکی پدیا انگلیسی ، وبسایت MAXON ، آریا گستر و

محصولات آموزشی مرتبط با این مقاله :

– صفر تا صد آموزش سینما ۴D – پک ۱

– صفر تا صد آموزش سینما ۴D – پک ۲

– محصولات مرتبط با آموزش گرافیک سه بعدی

توجه : مطالب و مقالات وبسایت آریاگستر تماما توسط تیم تالیف و ترجمه سایت و با زحمت فراوان فراهم شده است . لذا تنها با ذکر منبع آریا گستر و لینک به همین صفحه انتشار این مطالب بلامانع است !

دوره های آموزشی مرتبط

مطالب مرتبط

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز یا بی ارتباط با موضوع آموزش باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: