آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

دسته بندی :گرافیک سه بعدی 4691
آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما قسمت دهم

توی این آموزش ، مدل سازی هواپیما رو با 3Ds Max با هم می بینیم و با ابزارها و تکنیک های مورد نیاز آشنا میشیم. بیاین ادامه بدیم!

با ” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما ” با ما همراه باشید…

  • سطح سختی: مبتدی
  • مدت آموزش: 60 تا 80 دقیقه
  • نرم افزار استفاده شده: 3Ds Max

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت اول “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دوم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت چهارم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت پنجم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت ششم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هشتم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت نهم “

  1. تنظیم رابط بین تثبیت کننده و بدنه هواپیما

گام اول

Alt+X رو فشار داده و از X Ray Mode خارج میشیم.

گام دوم

وارد پنل Polygon Modeling میشیم و روی Show End Result کلیک می کنیم.

گام سوم

وارد نمای پرسپکتیو میشیم و زوم می کنیم تا نمای خوبی از ناحیه سمت چپ داشته باشیم. F4 رو فشار میدیم و Edge Faces Display رو غیر فعال می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

گام چهارم

وارد Vertex Mode میشیم.

گام پنجم

وارد نمای پرسپکتیو میشیم و زوم می کنیم تا نمای مناسبی از رئوس اطراف سطوح باریک داشته باشیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

گام ششم

وارد پنل Edit میشیم و Constrain رو فعال می کنیم.

گام هفتم

Select and Mode رو فعال کرده و رئوس رو در محلی که سطوح باریک به هم وصل میشن رو انتخاب می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

گام هشتم

راس رو به سمت جلو می بریم تا سطوح بدنه هواپیما، فضای بیشتری داشته باشن.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

گام نهم

وارد پنل Edit میشیم و Constrain to None رو انتخاب می کنیم.

گام دهم

از Vertex Mode خارج میشیم.

  1. استفاده از NURMS برای بررسی ظاهر p-47

گام اول

وارد نمای پرسپکتیو میشیم و از حالت زوم خارج میشیم تا بتونیم کل هواپیما رو ببینیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

گام دوم

وارد پنل Edit میشیم و NURMS رو انتخاب می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

گام سوم

وارد پنل NURMS میشیم و Iterations رو تا 2 افزایش میدیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دهم

گام چهارم

روی NURMS یک بار دیگه کلیک کرده و اون رو غیر فعال می کنیم.

گام پنجم

روی Polygon کلیک کرده و از Polygon Mode خارج میشیم.

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت یازدهم “


توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:

– صفر تا صد آموزش تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش مدل سازی در تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در 3Ds Max

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 1

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 2

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 1

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 2

– صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس


 

دوره های آموزشی مرتبط

مطالب مرتبط

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز یا بی ارتباط با موضوع آموزش باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: