آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

دسته بندی :گرافیک سه بعدی 3759
آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما قسمت هفتم

توی این آموزش ، مدل سازی هواپیما رو با 3Ds Max با هم می بینیم و با ابزارها و تکنیک های مورد نیاز آشنا میشیم. بیاین ادامه بدیم!

با ” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما ” با ما همراه باشید…

  • سطح سختی: مبتدی
  • مدت آموزش: 60 تا 80 دقیقه
  • نرم افزار استفاده شده: 3Ds Max

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت اول “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دوم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت چهارم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت پنجم “

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت ششم “

  1. اضافه کردن لبه های عمودی به بدنه هواپیما

گام اول

وارد نمای Front یا جلو میشیم و روی Zoom Extents Selected کلیک می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

گام دوم

وارد پنل Polygon Modeling میشیم و روی Edge کلیک می کنیم.

گام سوم

یکی از لبه های قسمتی که می بینین رو انتخاب می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

گام چهارم

وارد پنل Selection میشیم و روی Ring کلیک می کنیم. به این ترتیب، تمام لبه های موازی انتخاب میشه.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

گام پنجم

میریم سراغ Loops. بعد هم Shift رو نگه داشته و روی Connect کلیک می کنیم. تنظیمات رو به شکل زیر وارد کرده و Ok می زنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

گام ششم

یکی از لبه های افقی رو انتخاب می کنیم. روی Ring کلیک کرده و وارد پنل Loops میشیم و روی Connect کلیک می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

گام هفتم

یکی از لبه های افقی رو انتخاب می کنیم. روی Ring کلیک می کنیم. Shift رو نگه داشته و روی Connect کلیک می کنیم. تنظیمات رو به شکل زیر وارد کرده و Ok می زنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

  1. تنظیم منحنی بخش پایینی بدنه

گام اول

وارد پنل Modeling میشیم و روی Vertex کلیک می کنیم.

گام دوم

رئوسی که می بینینرو انتخاب کرده و روی محور Y جا به جا می کنیم.

آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هفتم

گام سوم

یک بار دیگه روی Vertex کلیک کرده و فایل رو به صورت p47_fuselage_detailed.max ذخیره می کنیم.

” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت هشتم “


توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:

– صفر تا صد آموزش تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش مدل سازی در تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در 3Ds Max

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 1

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 2

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 1

– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 2

– صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس

– صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس


 

دوره های آموزشی مرتبط

مطالب مرتبط

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز یا بی ارتباط با موضوع آموزش باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: