ویژگی های جدید نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018 – Photoshop CC 2018

فتوشاپ سی سی 2018

ویژگی های جدید فتوشاپ سی سی 2018 – Adobe Photoshop CC 2018

نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018 در تاریخ 18 اکتبر سال 2017 منتشر شد. از ویژگی های جدید نرم افزار Photoshop CC 2018 می توان به بهبود سیستم سازمان دهی قلموها، قابلیت ذخیره سازی مشخصات بیشتری (مانند رنگ و شفافیت) در هر قلمو و قابلیت دسته بندی قلموها در پوشه ها و زیر پوشه ها اشاره کرد. همچنین قابلیت نرم کردن قلمو و بیش از 1000 قلمو که توسط کایل تی وبستر طراحی شده اند، اضافه شده است. یک ابزار Curvature Pen‌ مانند ابزاری که در Illustrator‌ قرار دارد اضافه شده است که با استفاده از آن سریع تر می توان مسیرهای Brazier را کشید. از دیگر قابلیت های نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018 می توان دسترسی به تصاویر Lightroom، پشتیبانی از فونت های متغیر، کپی کردن لایه ها، بهبود نکات راهنما، پشتیبانی از تصاویر پانورامای 360 درجه و HEIF، فشرده سازی تصاویر PNG، بهبود الگوریتم ابزارهای Face Aware و انتخاب، بهبود تغییر اندازه تصویر و افزایش سرعت باز کردن فایل ها، فیلترها و حرکت قلموها را نام برد.

سازمان دهی بهتر قلموها

در فتوشاپ سی سی 2018 می توانید قلموها یا براش ها را به ترتیب ددلخواه خود سازمان دهی و ذخیره کنید. با استفاده از عمل درگ و دراپ می توانید ترتیب قلموها را تغییر دهید، پوشه و زیر پوشه بسازید، اندازه پیش نمایش قلمو را تغییر دهید، حالت های نمایش جدیدی را فعال کنید و Preset های قلمو را تنظیمات خاصی از Opacity، Flow، Blend mode و رنگ ذخیره کنید.

اکنون قلموها را به صورت بهتری می توان سازمان دهی کرد

بهبود عملکرد قلموها در فتوشاپ سی سی 2018

در نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018 دیگر با سرعت پایین قلموها مواجه نخواهید شد. عملکرد سریع تر قلموها مخصوصا در هنگام کار کردن در اسناد بزرگتر با قلموهای بزرگتر قابل توجه است.

بهبود عملکرد قلموها در تصاویر بزرگتر با قلموهای بزرگتر

دسترسی به عکس های Lightroom

از طریق جستجو یا صفحه آغاز می توانید عکس های موجود در Lightroom CC را مستقیما وارد نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018 کنید. با یکپارچگی بیشتری که بین تمام برنامه های Adobe Creative Cloud در دسکتاپ و موبایل ایجاد شده است، تمام عکس هایتان همگام سازی شده و از هر جایی قابل دسترس خواهند بود.

دسترسی به عکس های lightroom‌از درون فتوشاپ

نرم کردن اثر قلمو

با الگوریتم هموارسازی جدید، خیلی سریع تر می توانید به یک اثر زیبا دست یابید. می توانید مقدار نرم شدن را تغییر دهید تا خطوط تمیزتری داشته باشید، حتی هنگام استفاده از موس. این گزینه در نوار تنظیمات ابزار در کنار گزینه های Flow و Opacity قرار دارد.

نرم کردن قلمو در فتوشاپ سی سی 2018

نرم کردن اثر قلمونرم کردن اثر قلمو

قلموهای منحصر بفرد کایل تی وبستر در نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018

می توانید به بیش از 1000 قلموی دیجیتال ساخته شده توسط کایل تی وبستر، طراح معروف و برنده جوایز مختلف، دست یابید. این قلموها اکنون منحصرا در نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018 قرار دارند.

قلموهای منحصر بفرد طراحی شده توسط کایل تی وبستر اکنون در فتوشاپ قرار دارند

فونت های متغیر

با استفاده از تکنولوژی فونت جدید از طرف شرکت های ادوبی، اپل، گوگل و مایکروسافت، می توانید انواع مختلفی از فونت را با وزن، ارتفاع و شیب مختلف تعریف کنید.

فونت های متغیر در فتوشاپ سی سی 2018

تغییر شیب فونتتغییر ضخامت فونتتغییر عرض فونت

منوی به اشتراک گذاری فوری

می توانید یک نسخه Flat شده از کار خود را از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی و غیره به اشتراک بگذارید. این ویژگی از مکانیزم به اشتراک گذاری خود سیستم عامل استفداه می کند، از جمله سرویس هایی که از پیش احراز هویت شده اند.

با استفاده از منوی به اشتراک گذاری فوری می توانید سریعا تصاویر خود را به اشتراک بگذارید

ابزار Curvature Pen

با استفاده از این ابزار می توانید مسیرها را بسیار سریع تر، راحت تر و دقیق تر بکشید. اکنون به جای استفاده از دستگیره های Bezier می توانید مستقیما قسمت های مورد نیاز را حرکت دهید. برای تغییر دادن نوع نقاط می توانید دابل کلیک کنید.

کشیدن منحنی با ابزار curvature pen بسیار راحت تر شده است

رنگ و عرض دلخواه برای Path

می توانید نما و ظاهر Path ها را تغییر دهید. می توانید با تغییر دادن رنگ و ضخامت خط، دیدن آنها را راحت تر کنید.

جا به جایی لایه های گروهی

می توانید چندین لایه را به صورت گروهی Copy و Paste کنید و در عین حال ترتیب و مکان آنها را حفظ کنید و دیگر نیازی نیست با درگ کردن ترتیب آنها را تغییر دهید. تنها لایه ها را در Clipboard کپی کنید و در محل دلخواه در پنل در بین اسناد مختلف Paste کنید.

بهبود نکات راهنما

بدون بیرون رفتن از برنامه می توانید درباره ابزارهای مختلف اطلاعات کسب کنید. وقتی موس خود را روی یک ابزار ببرید، اطلاعات مفیدی درباره آن ابزار نمایش داده می شود.

کار با تصاویر پانورامای 360 درجه

می توانید تصاویر پانورامای 360 درجه را ویرایش و استخراج کنید. فتوشاپ متادیتاهای مهم را برای کار با برنامه های Viewer ثالث ذخیره می کند. همچنین می توانید روی عکس خود در داخل یک محیط کروی Pan و Zoom کنید تا یک تجربه پیش نمایش واقع گرایانه داشته باشید.

پشتیبانی از Microsoft Dial

با پشتیبانی از Microsoft Dial اکنون می توانید به راحتی بدون نیاز به استفاده از موس، به کنترل های مهم دسترسی داشته باشید. می توانید پارامترهای قلمو مانند اندازه، میزان سختی، شفافیت، Flow و میزان نرم بودن آن را کنترل کنید.

فتوشاپ سی سی 2018 اکنون از microsoft dial پشتیبانی می کند

Paste کردن به صورت متن ساده

اکنون می توانید متن ها را به صورت ساده و بدون هیچ استایلی Paste کنید. دیگر نیازی نیست بعد از قرار دادن متن وقت خود را صرف تغییر دادن فونت آن کنید.

وارد کردن Depth map از HEIF

فتوشاپ اکنون از فرمت فایل تصویری با بازده بالا (HEIF) که توسط شرکت اپل در macOS 10.13 و iOS 11 ارائه شده است پشتیبانی می کند. با اطلاعات عمقی که توسط iPhone 7 plus و دستگاه های آینده ارائه می شود، می توانید با استفاده از فیلتر Lend Blur یک افکت عمق میدان ایجاد کنید.

وارد کردن depth map از فایل های HEIF

بهبود در Select and Mask

با اصلاحات انجام شده در الگوریتم و عملکرد، می توانید به نتایج دقیق تر و واقع گرایانه تری دست یابید، مخصوصا در مواردی که رنگ های پس زمینه و پیش زمینه مشابه هستند. از دیگر اصلاحات صورت گرفته می توان به افزایش سرعت Quick Mask و تنظیمات واضح تر View Mode اشاره کرد.

قابلیت select and mask در فتوشاپ سی سی 2018 بهبود یافته است

ویژگی های جدید فتوشاپ سی سی 2017 – Adobe Photoshop CC 2017

نرم افزار Photoshop CC 2017 در 02 نوامبرسال 2016 عرضه شد. از ویژگی های جدید نرم افزار فتوشاپ سی سی 2017 می توان به جستجو از داخل برنامه، تعاملات نزدیک تر با Adobe XD، اصلاح پنل Properties، پشتیبانی از فونت های SVG OpenType، تغییر بهتر چهره با ابزار Face-Aware Liquify و غیره اشاره کرد. همچنین در فتوشاپ سی سی 2017 عملکرد کلی برنامه بهبود یافته است.

جستجو از داخل نرم افزار فتوشاپ سی سی 2017

در نرم افزار فتوشاپ سی سی 2017 با استفاده از یک پنل جستجو که در خود برنامه قرار دارد، می توانید سریعا در میان ابزارهای فتوشاپ، پنل ها، منوها، Asset های Adobe Stock، راهنما و آموزش های برنامه جستجو کنید.

قابلیت جستجو از داخل برنامه فتوشاپ

تعاملات نزدیک تر نرم افزار فتوشاپ سی سی 2017 با Adobe XD

اکنون در نرم افزار فتوشاپ سی سی 2017 می توانید عناصر SVG را در داخل Clipboard کپی کرده و به راحتی طرح های فتوشاپ را به داخل برنامه Adobe Experience Design CC (Beta) اضافه کنید.

کپی کردن طرح های فتوشاپ به برنامه Adobe Experience Design

راه های سریع تر برای شروع کار

اکنون در نرم افزار فتوشاپ سی سی 2017 با دسترسی راحت به Preset ها و قالب های Adobe Stock از داخل منوی File، می توانید پروژه های طراحی خود را با سرعت آغاز کنید.

دسترسی به Preset ها و قالب های آماده از منوی File

اصلاح پنل Properties

پنل Properties نرم افزار Photoshop CC 2017 اکنون اطلاعاتی درباره انواع لایه های رایج و همچنین سند ارائه می دهد، بنابراین انجام تنظیمات دقیق تر بسیار آسان تر شده است.

پشتیبانی از فونت های SVG OpenType در Photoshop CC 2017

می توانید از منوی Font فتوشاپ، به تمام فونت های SVG ذخیره شده روی سیستم خود دسترسی داشته باشید. فونت های SVG از چندین رنگ و گرادیان پشتیبانی می کنند که برای طراحی واکنشی بسیار مناسب است.

پشتیبانی از فونت های SVG OpenType

اصلاح Asset های Creative Cloud

در نرم افزار فتوشاپ سی سی 2017 می توانید تمام Asset های ذخیره شده در فضای Creative Cloud را آرشیو و بازنشانی کنید، از جمله آنهایی که در کتابخانه های Creative Cloud قرار دارند، Asset هایی که در کامپیوتر خود ساخته اید و همچنین پروژه های موبایل.

عملکرد کلی بهتر نرم افزار Photoshop CC 2017

نرم افزار Photoshop CC 2017 اکنون بسیار کارآمدتر عمل می کند، برای مثال سرعت ابزار Liquify افزایش یافته است.

تغییر بهتر چهره با ابزار Face-Aware Liquify

اکنون در Photoshop CC 2017 می توانید تنظیمات Face-Aware Liquify را به طور مجزا یا متقارن روی چشم ها انجام دهید.

تغییر بهتر چهره با ابزار Face-Aware Liquify

معرفی ویژگی های جدید فتوشاپ سی سی 2015.5 ( Adobe Photoshop CC 2015.5 )

ادوبی فتوشاپ سی سی 2015.3

Photoshop CC 2015.5 در 20 ژوئن سال 2016 عرضه شد. از ویژگی های جدید نرم افزار فتوشاپ سی سی 2015.5 می توان به اصلاح شدن artboard ها، بهبود قابلیت ٍxport، ابزار Content-Aware Crop و غیره اشاره کرد. همچنین در فتوشاپ سی سی 2015.5 سرعت کار با برنامه بهبود یافته و دقت ابزارهای selection و Mask افزایش یافته است.

فضای انتخاب و ماسک گذاری

این فضای اختصاصی جدید به شما کمک می کند تا راحت تر از گذشته از ابزارهای Selection و Mask استفاده کنید. می توانید از ابزارهایی نظیر Refine Edge Brush‌ استفاده کنید تا عناصر پیش زمینه را با دقت از پس زمینه جدا کنید.

انتخاب و ماسک گذاری دقیق تر

تسریع کارهای روزمره در Photoshop CC 2015.5

Photoshop CC 2015.5 سریع تر اسناد را باز می کند و واکنش سریع تری دارد. در ضمن ابزار Content-Aware Fill تا سه برابر سریع تر عمل می کند و نتایج بهتری ارائه می دهد و منوی Font تا 4 برابر سریع تر لیست فونت ها را نشان می دهد.

معرفی ابزار Content-Aware Crop در فتوشاپ سی سی 2015.5

در فتوشاپ سی سی 2015.5 وقتی از ابزار Crop استفاده می کنید تا یک تصویر را بچرخانید یا اندازه بوم را از ابعاد اصلی تصویر بزرگتر کنید، نرم افزار فتوشاپ با استفاده از تکنولوژی Content-Aware، فضاهای خالی را پر می کند.

ابزار content aware crop

قابلیت تطابق فونت در Photoshop CC 2015.5

نرم افزار Photoshop CC 2015.5 اکنون می تواند فونت های لاتین را از روی یک تصویر یا عکس تحلیل و شناسایی کرده و فونت را با آن مطابقت دهد و دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن بهترین فونت برای طرح تان، با حدس و گمان کار کنید.

پیدا کردن فونت های مشابه از روی یک عکس

اصلاح شدن Artboard ها در Photoshop CC 2015.5

در فتوشاپ سی سی 2015.5 می توانید یک لایه یا گروه را در Artboard های دیگر کپی کنید، سریعا پس زمینه Artboard را تغییر دهید و Artboard ها را با پس زمینه شفاف مشاهده کنید.

اصلاح شدن Artboard ها

بهبود قابلیت Export در فتوشاپ سی سی 2015.5

با اضافه شدن یک گزینه جدید در فتوشاپ سی سی 2015.5 به راحتی می توانید پروفایل های رنگ را در فایل های PNG یا JPG تعبیه کنید.

تنظیم خصوصیات چهره در Photoshop CC 2015.5

ابزار Face-Aware Liquify به طور خودکار چشم ها، بینی، دهان و دیگر اجزای چهره را شناسایی می کند و اجازه می دهد به راحتی آنها را تنظیم کنید. این ابزار برای رتوش کردن تصاویر عالی است.

face aware liquify

کار کردن ساده تر با Glyphs

اکنون می توانید Glyph های متفاوتی را برای کاراکترهای خاص مستقیما از منوی داخل محتوا اعمال کنید.

کار کردن ساده تر با Glyphs

چاپ سه بعدی در Microsoft 3MF

کاربران ویندوز 10 می توانند با پرینت کردن مستقیم با فرمت 3MF که فرمت کد باز مایکروسافت است، تمام رنگ ها و تکسچرهای غنی مدل های سه بعدی را حفظ کنند.

ساخت الگوها با Adobe Capture CC

با استفاده از Capture CC در موبایل تان می توانید هر تصویری را تبدیل به یک الگو کنید، آن را در کتابخانه Creative Cloud ‌ذخیره کنید و سپس از آن به عنوان یک Pattern یا Pattern Fill‌ در پروژه های فتوشاپ تان استفاده کنید.

ساخت الگو با استفاده از Adobe Capture CC

آثار خود را با Adobe Portfolio نشان دهید

اکنون وقتی از Portfolio‌ استفاده می کنید تا یک وبسایت زیبا بسازید و عکس های فتوشاپی خود را نمایش دهید، می توانید از صفحه اول و صفحات تماس اختصاصی استفاده کنید تا بهتر با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید.

ساخت portfolio آنلاین با استفاده از Adobe Portfolio

کار با Adobe Experience Design CC (پیش نمایش)

می توانید asset های فتوشاپ خود را مستقیما به داخل Adobe XD کپی کنید که یک ابزار همه کاره جدید برای طراحی و نمونه سازی از تجربه کاربران در وبسایت ها و برنامه های موبایل است.

Adobe Experience Design CC

معرفی ویژگی های جدید فتوشاپ سی سی 2015 ( Adobe Photoshop CC 2015 )

Photoshop CC 2015 در 15 ژوئن سال 2015 عرضه شد. شرکت Adobe چندین ویژگی از جمله Adobe Stock را اضافه کرد که یک کتابخانه برای تصاویر Stock اختصاصی است. همچنین قابلیت داشتن بیش از یک Layer Style اضافه شد، برای مثال در ورژن های قبلی فتوشاپ، تنها از یک سایه برای یک لایه میشد استفاده کرد، اما در ورژن CC 1025، تا 10 تا می توان اضافه کرد. ویژگی های کوچک دیگری مانند Export As که حالتی از Save For Web در CC 2014  است نیز اضافه شدند. ورژن فتوشاپ سی سی 2015 همچنین هم زمان با بیست و پنجمین سالگرد فتوشاپ است.

Focus Mask

فتوشاپ سی سی 2015 با انتخاب خودکار قسمت داخل فوکوس، یک ماسک جدید ایجاد می کند. Focus Mask در پرتره هها و دیگر تصاویری که عمق میدان کمی دارند به خوبی عمل می کند و موتور Mercury Graphics باعث عملکردی سریع می شود.

قابلیت انتخاب قسمتی از تصویر که در فوکوس قرار دارد

افکت های حرکتی Blur Gallery

با استفاده از Path Blur می توانید روی مسیرها Blur ایجاد کنید و با استفاده از Spin Blur می توانید Blurهای دایره ای یا بیضی شکل ایجاد کنید. موتور Mercury Graphics باعث می شود تمام کارها داخل Blur Gallery سریع و روان باشد.

افکت های spin blur و path blur

اصلاحات محیط کاربری Photoshop CC 2015

کار سریع تر و هوشمندانه تر با استفاده از ویژگی های جدید. می توانید به پنل رنگی جدید دسترسی داشته باشید، می توانید آخرین قلموهای استفاده شده را مشاهده کنید و با استفاده از تنظیمات جدید Sync، محیط های کاری، میانبرهای کیبورد و منوها را با هم همگام سازید.

حرکت دادن و گسترش دادن موضوعات با کنترل بیشتر

در Adobe Photoshop CC 2015 با ابزارهای Content-Aware Move و Content-Aware Extend می توانید مقیاس و زاویه شیءی که جابه جا می کنید را تغییر دهید و با ابزار Transform On Drop، شیء نهایی را دقیقا موقعیت دهی کنید تا با مقیاس و ترکیب تصویرتان هماهنگ باشد.

کپی کردن و تنظیم مقیاس موضوعات با استفاده از قابلیت Transform on Drop

Smart Guide های هوشمندتر در Photoshop CC 2015

جدا از تنظیم کردن چند شکل با فاصله یکسان از هم، حالا همچنین می توانید فاصله بین اشیا را به پیکسل ببینید تا محتوا را با دقت بالایی بپینید.

تنظیم فاصله بین موضوعات با استفاده از smart guides

بهبود Layer Comps در Photoshop CC 2015

اکنون می توانید وضوح، موقعیت یا ظاهر یک لایه را در Layer Comp تغییر دهید و بعد آن تغییرات را روی بقیه لایه ها اعمال کنید.

حرف A. آیکن اعمال Layer Comps حرف B. آخرین وضعیت سند

بهبود Smart Object

استفاده از Smart Object  روش خوبی برای کار به صورت غیرمخرب است. می توانید یک Smart Object را مستقیما داخل فایل فتوشاپ قرار دهید یا به یک فایل جداگانه لینک بدهید و آن را آپدیت کرده و در چند پروژه از آن استفاده کنید. همچنین می توانید Smart Objectهای تعبیه شده کنونی را به Smart Objectهای لینک شده تبدیل کنید.

تغییرات غیرمخرب با استفاده از smart object

بهبود Guideهای فتوشاپ سی سی 2015

می توانید سریعا چند Guide  را با هم ایجاد کنید. دیگر نیازی نیست هر یک هر Guideها را یکی یکی درگ کنید. می توانید عرض و حاشیه چندین ستون و ردیف را تعیین کنید یا حتی Guideها را به عنوان Preset ذخیره کنید.

ایجاد سریع guide های ردیفی

استخراج Assetها در فتوشاپ سی سی 2015

به راحتی Assetهای تصاویر بهینه را از لایه ها استخراج کرده و با فرمت ها و رزولوشن های مختلف از جمله SVG با استفاده از رابط کاربری Visual Extract Assets  که روی Adobe Generator ساخته شده است، ذخیره کنید.

استخراج Assetها با استفاده از Adobe Generator

طراحی موثر با Artboardها

ایده آل برای طراحی صفحات مختلف. Artboardها بهتان اجازه می دهند Layoutهای مختلف در سایزهای مختلف را در یک سند ایجاد کنید و همه را همزمان با هم مشاهده کنید. می توانید محتوا را بین Artboardها به اشتراک بگذارید و آنها را بطور انفرادی یا با هم Extract کنید.

استفاده از Artboardها برای طراحی روی دستگاه‌های مختلف در یک سند

پنل Glyph برای دسترسی بهتر به Glyphها در تمام طرح ها

پنل جدید Glyph به شما اجازه می دهد تمام Glyph های یک فونت را جستجو کنید، گزینه هایی مشابه Glyph انتخاب شده بیابید و به Glyphهای رایج دسترسی داشته باشید، Glyphهای استفاده شده اخیر را مشاهده و دسته بندی کنید تا سریع تر آنها را مرور کنید. نشانگر را روی یک Glyph ببرید تا جزئیاتی مانند ID، مقدار یونیکد، نام یونیکد و غیره را ببینید.

پنل جدید Glyph

اضافه کردن Layer Style  بیشتر به لایه

به راحتی می توانید تا 10 عدد Layer Style به یک لایه یا گروهی از لایه ها اضافه کنید و در هر زمانی آنها را ویرایش کنید. Styleهایی مانند Drop Shadow، Gradient Overlay، Color Overlay، Inner Shadow و Stroke.

تعداد بیشتر layer style

استخراج سریع تر و راحت تر عکس با Quick Export جدید

با قابلیت Export جدید می توانید یک لایه، Artboard یا تمام سند را تنها با یک کلیک استخراج کنید. به علاوه فشرده سازی بهتر و پیش نمایش پیشرفته تر.

بهبود قابلیت quick export

ایجاد Blurهای طبیعی تر با Additive Noise

می توانید نویزهای تک رنگ یا رنگی به افکت های Blur Gallery اضافه کنید تا بهتر با عکس اصلی تان مطابقت داشته باشند و Banding هنگام مشاهده و پرینت گرفتن عکس، کاهش یابد.

قابلیت Additive Noise در Blur Gallery

بازگشت فیلتر Oil Paint به فتوشاپ سی سی 2015

فیلتر Oil Paint که در Photoshop CC دوباره بازگشته است اجازه می دهد به راحتی نمای یک نقاشی رنگ روغن کلاسیک را به تصویر بدهید.

تبدیل سریع یک عکس به یک نقاشی رنگ روغن کلاسیک

معرفی محیط کاری جدید فتوشاپ  (Design Space)

یک تجربه طراحی مدرن در داخل فتوشاپ برای طراحان وب، UX  و برنامه های موبایل فراهم شده است. Design Space یک لایه HTML5/CSS/JavaScript  است که روی فتوشاپ طراحی شده است. این محیط کاری، شما را از محیط استاندارد فتوشاپ جدا می کند و رابط کاربری تازه، تعاملات هوشمندانه تر و سرعت بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی در مرحله پیش نمایش قرار دارد.

پیش نمایش محیط کاربری design space

اختصاصی کردن Toolbar و Workspace در Photoshop CC 2015

می توانید Toolbar را سفارشی کنید و چندین Toolbar مختلف برای Workspaceهای مختلف ذخیره کنید. Workspaceهای پیش فرض تنها ابزارهایی که به آنها نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهند.

قابلیت شخصی‌سازی نوارابزار

برای مشاهده مقاله کامل معرفی نرم افزار Adobe Photoshop به این صفحه از سایت مراجعه کنید …

منابع: ویکی پدیا انگلیسی  ،  وبسایت Adobe ، آریا گستر   و

 

محصولات آموزشی مرتبط با این مقاله :

– صفر تا صد آموزش فتوشاپ سی سی

– صفر تا صد آموزش فتوشاپ در عکاسی

– صفر تا صد آموزش رتوش چهره در فتوشاپ

– جادوی فتوشاپ – پک 1

– جادوی فتوشاپ – پک 2

– محصولات مرتبط با آموزش گرافیک دو بعدی

 

توجه : مطالب و مقالات وبسایت آریاگستر تماما توسط تیم تالیف و ترجمه سایت و با زحمت فراوان فراهم شده است . لذا تنها با ذکر منبع آریا گستر و لینک به همین صفحه انتشار این مطالب بلامانع است !

دوره های آموزشی مرتبط

مطالب مرتبط

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز یا بی ارتباط با موضوع آموزش باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: