آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت چهارم
آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت چهارم
توی این آموزش ، مدل سازی هواپیما رو با 3Ds Max با هم می بینیم و با ابزارها و تکنیک های مورد نیاز آشنا میشیم. بیاین ادامه بدیم!
با ” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما ” با ما همراه باشید…
- سطح سختی: مبتدی
- مدت آموزش: 60 تا 80 دقیقه
- نرم افزار استفاده شده: 3Ds Max
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت اول “
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دوم “
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم “
مدل سازی بخش جلویی بدنه هواپیما
گام اول
فایل ذخیره شده در آموزش قبلی رو باز می کنیم. وارد پنل polygon Modeling میشیم و روی Polygon کلیک می کنیم. وارد نمای پرسپکتیو میشیم و روی Polygon که می بینین انتخاب می کنیم.
گام دوم
وارد پنل Polygons میشیم و روی Inset کلیک می کنیم. وارد نمای پرسپکتیو میشیم و به سمت پایین درگ می کنیم تا به شکل زیر در بیاد.
گام سوم
این بار روی Bevel کلیک می کنیم. توی نمای پرسپکتیو، به سمت بالا درگ کرده و Polygon رو به سمتی که می بینین، اکسترود می کنیم. وارد نمای Front یا جلو میشیم و Polygon ها رو به شکلی که می بینین، اکسترود می کنیم.
ادامه مدل سازی بدنه
گام اول
یک بار دیگه Bevel کرده و مدل رو به شکل زیر در میاریم. بعد هم وارد نمای Front میشیم و Scale رو بالا می بریم.
گام دوم
وارد نمای Top یا بالا میشیم. بعد هم Scale این Polygon رو روی محور Y پایین میاریم.
گام سوم
در صورت لزوم، وارد نماهای مختلف میشیم و مدل رو توی نماهای دیگه هم بررسی می کنیم.
گام چهارم
وارد پنل Polygons میشیم و روی Extrude کلیک می کنیم. وارد نمای پرسپکتیو میشیم و بدنه رو به سمت بالا اکسترود می کنیم. طبق معمول، وارد نمای جلو میشیم و کارمون رو بررسی می کنیم.
گام پنجم
وارد پنل Polygon Modeling میشیم و روی Vertex کلیک می کنیم.
گام ششم
وارد نمای Front میشیم و رئوسی که می بینین رو انتخاب می کنیم. بعد هم اون ها رو روی محور Y به پایین میاریم.
توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:
– صفر تا صد آموزش مدل سازی در تری دی مکس
– صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در 3Ds Max
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 1
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 2
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 1
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 2
– صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس
– صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس
گام هفتم
وارد پنل Polygon Modeling میشیم و روی Polygon کلیک می کنیم.
گام هشتم
وارد نمای بالا میشیم و Scale این Polygon رو روی محور Y پایین میاریم.
گام نهم
وارد پنل Polygons میشیم و روی Extrude یک بار دیگه کلیک می کنیم.
گام دهم
وارد نمای جلو میشیم و Scale این Polygon رو روی محور Y بالا می بریم.
گام یازدهم
وارد نمای جلو میشیم و Scale این Polygon رو روی محور Y پایین میاریم.
رئوس وسط و پایین رو جا به جا می کنیم تا با خطوط دور هواپیما هماهنگ بشه.
گام دوازدهم
وارد نمای Top میشیم و Scale این Polygon رو روی محور Y پایین میاریم.
تکمیل ببخس استوانه بدنه
گام اول
وارد پنل Polygon میشیم و روی Extrude کلیک می کنیم.
گام دوم
وارد نمای بالا میشیم و Scale این Polygon رو پایین میاریم.
گام سوم
وارد نمای جلو میشیم و Scale این Polygon رو پایین میاریم.
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت پنجم “
توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:
– صفر تا صد آموزش مدل سازی در تری دی مکس
– صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در 3Ds Max
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 1
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 2
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 1
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 2
– صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس
– صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس
دوره های آموزشی مرتبط
350,000 تومان
350,000 تومان
350,000 تومان
390,000 تومان
390,000 تومان
قوانین ارسال دیدگاه در سایت