آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت پنجم
آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت پنجم
توی این آموزش ، مدل سازی هواپیما رو با 3Ds Max با هم می بینیم و با ابزارها و تکنیک های مورد نیاز آشنا میشیم. بیاین ادامه بدیم!
با ” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما ” با ما همراه باشید…
- سطح سختی: مبتدی
- مدت آموزش: 60 تا 80 دقیقه
- نرم افزار استفاده شده: 3Ds Max
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت اول “
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت دوم “
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت سوم “
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت چهارم “
اکسترود کردن بدنه هواپیما
گام اول
یک بار دیگه نوک بدنه هواپیما رو اکسترود می کنیم.
گام دوم
وارد نمای Top یا بالا میشیم. Scale این Polygon رو پایین میاریم.
گام سوم
وارد نمای Front یا جلو میشیم و Scale این Polygon رو پایین میاریم.
گام چهارم
وارد نمای Front میشیم. Polygon رو بالا میاریم تا با خطوط دور بدنه هواپیما هماهنگ بشه.
تفکیک Polygon
گام اول
وارد بخش Orbit میشیم و Orbit SubObject رو انتخاب می کنیم. بعد هم اون رو می چرخونیم.
گام دوم
وارد پنل Polygon Modeling میشیم و روی Vertex کلیک می کنیم.
گام سوم
Ctrl رو نگه داشته و روی جفت های افقی رئوس کلیک می کنیم. وارد پنل Loops میشیم و روی Connect کلیک می کنیم.
مدل سازی دم
گام اول
وارد پنل Polygon Modeling میشیم و روی Polygon کلیک می کنیم.
گام دوم
سطوح انتهای دم رو اکسترود می کنیم.
توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:
– صفر تا صد آموزش مدل سازی در تری دی مکس
– صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در 3Ds Max
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 1
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 2
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 1
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 2
– صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس
– صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس
گام سوم
وارد نمای بالا میشیم و Scale سطوح رو پایین میاریم.
گام چهارم
وارد پنل Polygon Modeling میشیم و روی Vertex کلیک می کنیم.
گام پنجم
وارد نمای جلو میشیم و رئوسی که می بینین رو انتخاب می کنیم. بعد هم اون ها رو جا به جا می کنیم.
فایل رو به صورت p47_fuselage.max ذخیره می کنیم.
” آموزش 3Ds Max : مدل سازی هواپیما – قسمت ششم “
توصیه می کنم دوره های جامع فارسی مرتبط با این موضوع آریاگستر رو مشاهده کنید:
– صفر تا صد آموزش مدل سازی در تری دی مکس
– صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در 3Ds Max
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 1
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری خارجی – پک 2
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 1
– صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی – پک 2
– صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس
– صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس
دوره های آموزشی مرتبط
350,000 تومان
350,000 تومان
350,000 تومان
390,000 تومان
390,000 تومان
قوانین ارسال دیدگاه در سایت